Hallo allemaal, Gewoon uit nieuwsgierigheid: Is er bij jullie iets veranderd op werkvlak, na de geboorte van je kind? Bijvoorbeeld minder gaan werken, ander werk.. wat dan ook Ik ben van 32 naar 24 uur gegaan na de geboorte van m'n zoontje.
Hier is het nog hetzelfde.. Ik werkte 28u/week en nu nog steeds, op dezelfde plek. Na een 2de kindje ben ik van plan om tijdelijk via tijdskrediet 19u/week te gaan werken. Maar ik kijk ook afentoe voor ander werk, dichter bij huis
Ik raakte vlak voor mijn verlof werkloos. Dus én een nieuwe baan en van 36 naar 32 uur gegaan. Baan dichter bij huis en uitdagend. Ecnt mijn droombaan Mijn man is ook 32 uur gaan werken!
Bij mij is niks veranderd. Zelfde werk en 32 uur blijven werken. Man heeft 1 dag ouderschapsverlof opgenomen en werkt nu ook 32 uur.
Ik ben van 36 uur naar 24 uren gegaan. Man van 40 naar 32 uur. Beiden genieten we van de dagen thuis.
Ik ben vlak na me verlof werkeloos geraakt. Heb sinds kort een nieuwe baan maar ben ondertussen verder aan het zoeken. Wat er veranderd is. Van 38,75 uur P.w naar 16-24 Reistijd van 20min naar 45min tot een uur. De uren vind ik prima de reistijd een stuk minder fijn en daarom zoek ik ook verder.
Ik ben minder gaan werken en werk ook regelmatiger (niet meer in het weekend/ geen nachtdiensten meer).