Vanaf ze een half jaar oud is zweer ik bij Etos eigen merk luiers. Met pampers had ze regelmatig lekkage, maar met Etos zelden. Maar sinds de verpakking een paar maanden geleden veranderd is en ook de luiers (uiterlijk sowieso) heeft ze regelmatig lekkage, ook als er weinig in de luier zit. Is dit herkenbaar? Anders is het misschien toevallig. De luier is niet te klein. Ben benieuwd naar jullie ervaring met de nieuwe Etos luiers.
Ik heb etos luiers maat 2 cadeau gekregen. Lekt idd regelmatig door, ik ga gauw weer over op kruidvat luiers.
Ik vind ze ook achteruit gegaan. Ik ben gewoon naar een maatje groter gegaan. Nu is het over. 's Nachts gebruiken wij sowieso pampers, want we hebben buik slapers, en alleen pampers redden dat hier.
Nergens last van, gebruik ook alleen de etos luiers. Ze heeft nu maatje 4 om. Nog nooit doorgelekt en 's nachts heeft ze dezelfde maar luier om als overdag.
Toch wel herkenbaar voor sommige. Ze droeg overdag altijd 4 en snachts 4+, dat ging perfect. Nu overdag ook 4+, omdat ze met 4 steeds doorlekte (nieuwe verpakking), maar dat helpt ook niet. Toch maar opzoek naar een ander merk .
Ik herken het niet en gebruik al lange tijd Etos luiers! Ze heeft nu 4+ aan, ook de nachten. Heeeel soms is haar romper nat, maar dit is dan na heel veel drinken.