Weet niet zeker of ik het hier goed plaats, anders hoor ik het graag! Ik zit met het volgende: Mijn dochter is vorig jaar via een keizersnede geboren, doordat ze zolang hadden gewacht, heeft zij een slechte start gemaakt en lag ze aan allemaal apparatuur, daardoor kon ik pas de andere dag proberen om bv te geven.Dit lukte niet, doordat ze ze enorm moe was en dus alleen maar sliep. Ik heb wel gekolfd, maar heb bij alles slechte begeleiding gekregen en bv kwam niet op gang, dus ben ik ermee gestopt na 3 dagen ongeveer. Toen ze kv kreeg, knapte ze enorm op en mocht zelfs 2 dagen later mee naar huis, hadden ze vooraf totaal niet verwacht.Toch heb ik enorm verdriet gehad, dat bv niet was gelukt, maar was super blij dat mijn kindje zo goed op knapte van de kv. Nu ben ik weer zwanger, ben 15 januari uitgerekend! En wil zo graag weer proberen om bv te geven, maar ik zou graag willen weten, hoe bereid ik me daar het beste op voor? En hoe bereid je je tepels erop voor?de vorige keer waren ze na 1 dag al kapot en aan het bloeden. Ben zo bang dat het weer een ks word en dat het dan weer niet lukt. kunnen jullie me helpen? Liefs butterfly
Hallo, De lactatiekundige op dit forum kan je het beste verder helpen. Heel veel succes. Groeten Eveline