Vier handen op één buik, hoe is het nu met....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Feye, 13 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Goed dat 'Samen veilig' er nu ook bij betrokken is. Heftig wel allemaal.

2. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Pff ik vind het nogal wat. Bewust gekozen voor een baby'tje in deze situatie. En dan eigenlijk niet de zorg kunnen bieden die het kindje nodig heeft. Of de troost.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vind het toch wel heftig hoor....baby krijgt naar mijn idee naast niet de juiste verzorging ook geen liefde.
    Natuurlijk is logisch dat meisje beschadigd is, maar niet uit kunnen spreken dat je van je kindje houdt?

4. chantal1985

Oef, uithuisplaatsing. Niet verwacht. Maar je ziet natuurlijk niet alles. Hoop voor dit stel dat het allemaal goed komt.

5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Wat heftig...
    Zover is het nog nooit gekomen bij vier handen, terwijl ik toch heel wat zorgelijke situaties voorbij heb zien komen.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb het begin gemist. Wat is er met Michelle gebeurt vroeger?

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Dan waren er nog wel andere stellen waarbij de baby uit huis geplaatst had mogen worden die ik voorbij heb zien komen in de reeks.

8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Heb ik ook gemist.:)

9. chantal1985

Nou, ik hoop wel dat hier nog een 'hoe is het nu met' aflevering van komt. Wens het beste voor ze.

10. jupke

jupke Niet meer actief

Jee wat heftig. Het is natuurlijk een slechte situatie zo. Maar je ziet zo niet echt wat nou precies de reden van uithuisplaatsing is. Maar ze laten natuurlijk ook niet alles zien.

Zit echt met tranen in mijn ogen. Kan me niet voorstellen hoe het zou voelen zonder kind. Hartverscheurend.

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Ze is mishandeld door haar vader.

Pfff... ik heb echt zitten huilen. Vreselijk.

12. Soulfood

Dat absoluut! Maar dat het kindje er gelijk gezond uit ziet na uithuisplaatsing vind ik wel wat zeggen. Geen geld voor voeding, er niet uit willen voor nachtvoeding, kindje geen troost of onvoldoende liefde kunnen geven dat is natuurlijk wel zorgelijk. Ik denk dat uithuisplaatsing hier oprecht nodyg was. Maar hopelijk krijgen ze ooit alles op de rit en kunnen ze voor haar zorgen!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Thnx!
    Heel sneu allemaal. Hoop dat het goed komt voor hun en het kindje.

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.588
    113
    Vrouw
    Heb altijd hoop dat het nog goed komt bij het zien van dit programma..... maar iedere keer weer ben ik met stomheid geslagen. Het is triest..diep triest. Goed dat dit lieve kleine meisje uit huis is geplaatst.. een baby heeft veel liefde en aandacht nodig en dat kreeg ze zo te zien niet genoeg. En sowieso de omstandigheden waren al heel bar om een kind in groot te brengen

15. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik heb alleen nergens gehoord dat ze er niet uit wilde voor nachtvoeding? Lieten ze de baby dan zoveel onnodig huilen ofzo? Dan is het natuurlijk wel erg zorgelijk, als ze daar zich niks van aantrokken

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Wat een trieste aflevering, het arme kindje. Heftige aflevering deze keer.

17. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Och och zo sneu. Deze ouders voelden te weinig verantwoording voor hun baby'tje. Het meisje had veel meer liefde en aandacht nodig. En eten overdag en nachts..

18. Soulfood

Ze hadden moeite met hun bed uitkomen voor de nachtvoeding en daarom sliep oma daar nu. Dat impliceert dat ze niet of weinig gaven. Buiten dat was het kindje opgenomen geweest wegens te weinig groei. Dat kan toeval zijn maar ik denk dat samen veilig in zon geval wel de inschatting kan maken wat de gevaren zijn.

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Precies, daarnaast is er enorm veel hulp aan vooraf gegaan. En Natuurlijk zie je niet alles, zijn slechts korte momenten.

Ik heb niet snel bij vier handen op één buik, maar werd er gewoon echt naar van.

20. Wat erg..
    Heb echt zitten huilen :'(

Deel Deze Pagina