Nou inderdaad als je graag wilt dan doe je toch alles maar nee zij niet hoor.... Mag hopen dat ze die baby direct uit huis plaatsen.
Ik heb wel echt respect voor de aanpak van Betina. Ze blijft positief en doorzetten, terwijl dat meisje geen kant op wil..
Ja inderdaad klopt. Die Bart moet maar heel gauw wegwezen.... Owwwww ze snapt het echt niet he.... Die oorbellen bij dat kleine baby'tje.....vreselijk maar goed dat is persoonlijk
O... wat was ik blij dat ze uiteindelijk gewoon naar het moeder&kind huis ging wat Bettina voor haar geregeld had. Ik denk trouwens niet dat dit meisje dom is. Maar ze schopt overal zo verschrikkelijk tegenaan. In heel veel opzichten een puber, dus. Met een smaak voor enge mannen.
Maar wacht ff... ze is 16 toch? En ze zei dat ze die zondag 3 jr samen waren..dan was ze 13😱😱😱😱😱 Wtf!! Vreselijke situatie en die vent is volgens mij gewoon een pedo. Had ook idd echt zo'n junk-kop. Echt sneu, weer een kind dat in een schrijnende situatie moet opgroeien...
Ik hoop voor dat meisje dat papa snel uit de picture is en ze kan werken aan een leven voor zichzelf & haar kind. Ik vond trouwens, in dit geval, het roken echt het minste probleem waar dit gezin mee te kampen had. De hele situatie... Geen woning, geen normaal stabiel inkomen, de vader... Ik snap dat er een voogd is aangewezen in ieder geval.
Ze was 14 toen ze hem leerde kennen hij was toen 27. Zij is zwanger geraakt toen ze 16 was en inmiddels was ze 17 en hij 29.
Ze is 17, toen ze elkaar leerden kennen was ze 14. Ik vind het ook een trieste situatie maar ik zie ook een meisje dat zelf nog een kind is en ontzettend de dupe is geworden van een verstoorde thuissituatie en jeugd. Ze is niet zomaar een puber. Heel moeilijk en zou er echt niet zo hard over oordelen anders dan dat het vooral een trieste situatie is.