Vier handen op één buik, hoe is het nu met....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Feye, 13 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Zag dat die kleine van silvana geboren is: cinta

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.913
    113
    Vrouw
    Man man man, wat irriteert Sylvana mij zeg! En die ouders die ze gewoon de hand boven het hoofd houden... Het irritante is nog dat ze het uiteindelijk ook nog voor elkaar krijgen: toch nog een eigen huisje gevonden. Ik denk dat zij pas echt veranderen als het een keer mis gaat, dat ze geen dak meer boven het hoofd hebben, dat ze geen geld meer hebben voor eten, etc. Ze hebben nog steeds geen reden om te gaan werken, want ze krijgen tot nu toe 'alles' voor elkaar. En ook de houding van haar dat het allemaal andermans schuld is (zwanger, school niet afmaken, geen woning, etc.). En dat stoppen met roken: ik geloof echt niet dat ze dat gaat doen. Ik hoop dat ze er over een paar jaar nog eens langs gaan!

Wat een verandering bij Angela. Wat fijn dat ze uit die beklemmende situatie (zo kwam het tenminste over) is. Ik ben wel bang dat ze nog wel heel kwetsbaar is en als ze met de verkeerde personen omgaat, het opnieuw mis kan gaan. Maar fijn dat het nu zo goed met haar lijkt te gaan!

Lisanne had ik echt niet herkend, wat een verschil! Zij gaat het echt wel redden. En als ze straks hopelijk aan het werk is, krijgt ze haar leven nog meer op de rit.

Ben benieuwd naar volgende week!

3. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Ik heb alleen een klein stukje met Angela gezien. Wil het nog gaan terugkijken.

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Grr, ik kan het helaas niet zien van ik woon in het buitenland.

Ik ben vooral benieuwd hoe het gaat met Angela. Ik vond haar vriend een engerd en ik was bang dat ze steeds radicaler werd in de Islam.
    Kan iemand mij vertellen hoe het nu met haar gaat? Is ze nog samen met haar vriend? Draagt ze nu wel weer make-up / doet ze wat zij wil?

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    @Shampoo

Nee ze zijn niet meer samen. Ze heeft haar eigen flatje samen met haar dochter. Ze draagt geen hoofddoek meer maar hangt het geloof nog wel aan, alleen wil zd het invullen naar hoe ze dat zelf wil. Want na het terugzien van de aflevering zag ze zelf ook in dat ze niet zichzelf was.
    Het dochtertje gaat om het weekend en elke woensdag naar de vader, en dat schijnt wel goed te gaan.

6. ShampooL

Fijn dat het zo goed met haar gaat! :)

7. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83

Nee omgangsregeling was van Lisanne. Dochter Angela wordt soms voor een wandeling opgehaald. Hij is volgens mij niet heel actief in beeld.

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja je hebt gelijk 🙈.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Shampool, ik gebruik altijd de app Hola en kan op die manier gewoon programma's kijken van oa npo die geblokkeerd zijn voor het buitenland ;)

10. ShampooL

:$ Ik ga het vanavond proberen! Thanks!

11. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Net even de aflevering teruggekeken.

Die Silvana.. geen woorden voor. Vreselijk dat die ouders zo hun hand boven het hoofd houden. Die houding, echt vreselijk.

Fijn dat Angela voor zichzelf gekozen heeft. Hopelijk blijft ze met de juiste mensen omgaan en blijft het zo goed gaan. En Lisanne redt het wel.

12. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    En tooske is aan de botox, dat mag duidelijk wezen. Het begint nu op te vallen, dan is het niet mooi meer.:):)

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Sommige mensen moeten echt geen kinderen kunnen krijgen.. Vind het gewoon sneu voor de kinderen van doe Silvana en d'r vriend.

14. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    #54 Miss Appletree, 22 dec 2016
    Laatst bewerkt: 22 dec 2016
    ik kijk nu even, maar die opmerking van Sofie 'als ze dit tempo aan houden dan hebben ze straks meer babies dan chihuahuas'. En daar ging mijn koffie....:D
    Maar goed het is te idioot voor woorden hoe die twee kinderen maar babies produceren.

15. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Heb het ook gekeken en was echt in shock. Hoe kun je nou zo denken. Alsof alles je komt aanwaaien. En nog erger wat wil jij je kinderen meegeven. Ze zijn inderdaad erg jong, maar dat is toch geen reden om zo met je leven om te gaan. Vooral als er kids in het spel zijn. Bah bah

16. Betsy

Betsy Niet meer actief

Mijn thee kwam er ook uit :D

17. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.913
    113
    Vrouw
    Maar dat ze weer zwanger is kan zij niks aan doen, dat komt door hem ;)

18. susy26

susy26 Niet meer actief

Ow echt, hoe kunnen mensen zo zijn hé. Wil niet werken, hou ik niet van. Ja right.. Heel leuk dat ze een huisje hebben,maar dacht gelijk, hoe betalen ze dat? oww pff echt, en dan Lissanne, zo hé wat een verandering! Hoop dat ze wel gezond gaat eten.. Als ik haar zo hoor praten van zit ik me hoofd, denk ik aan anorexia...

En Angela heb ik toen niet gezien, maar goed dat ze zich zelf heeft gevonden. Ben benieuwd volgende week😀

19. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Bijstand en toeslagen? Gratis geld dus waarom zou je werken?;) Denk dat zijn ouders hun ook het nodige toestoppen.

20. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik snap silvana wel. Ik wil ook niet werken😂

Maar helaas het eten enzo komt niet gratis aanwaaien. Weer mislukt

#sarcasme

Deel Deze Pagina