Zo zeg, ga je lekker met je medemens afkraken. Net of hun er wat aan kunnen doen hoe ze eruit zien en waar ze geboren worden. Ook deze mensen hebben gevoelens hoor.
Weer zo'n geval 'ik rook gewoon door dat doen zoveel mensen' En oh ja als ze niet minstens 1 blikje red bull drinkt dan krijgt ze hoofdpijn. Oh my god wat kansloos gewoon weer
Jeetje zeg.. ik kan er gewoon niet naar kijken. Wat een vreselijk gebrek aan verantwoordelijkheid Ik kan me zoiets gewoon niet voorstellen.
Een moeder in het buitenland een vader waar ze geen contact mee heeft... Pffff weer zo'n meisje met een naar verleden. Ik denk dat dit meisje heel veel dingen heeft gemist in haar leven. Gelukkig heeft ze wel een eigen woning!
Was het geen herhaling gisteren? Ik heb niet gekeken omdat ik dacht dat het wel weer een herhaling zou zijn zoals vorige week.
Wat ik bijzonder vond.. Is dat je een bepaalde gedachtegang hebt over de kinderdagopvang.. en daar mag je kind dan niet heen.. Maar tijdens je zwangerschap interesseert het je blijkbaar geen hol wat je doet met je energiedrankjes en peuken.. terwijl ze duidelijk aantonen hoe slecht het met je kindje gaat.. En dan is de opvang eng en slecht.. wauw..
Ik vond dat Tatum er wel heel erg bovenop zat. Het ging echt alleen maar over het roken en de energie drankjes. In de gehele uitzending was er 1 uitzondering en dat was het sporten maar ook na het sporten ging het weer over roken en energie drankjes, bij het bezoek aan de verloskundige ( logisch maar toch) ging het daarover ( rare manier van demonstreren trouwens maar goed), bij binnenkomst, bij het weggaan, tijdens de bevalling ... etc. Terwijl ik Tatum echt een leuke vrouw vind maar dit deed ze niet goed vind ik.