Vier handen op één buik, hoe is het nu met....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Feye, 13 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Sharona wil advocaat worden....... de futloosheid straalt er vanaf.

2. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Ik heb er geen woorden voor. Ik ben echt geschokt.

3. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Maar ze trouwden niet in het gemeentehuis hier..... Het was in een landhuis in wassenaar zou de productie er voor hebben betaald? Aangezien die locatie alles behalve gratis is zeg maar...

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.122
    5.042
    113
    Vrouw
    O was me niet eens opgevallen.. Nee, dan gaat mijn theorie niet op.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Ik zou haar niet eens willen als advocaat, ze kan niet eens voor zichzelf zorgen

Zo sneu die bruiloft van Aline. Je kan wel zien dat die 2 mensen die er bij zaten niet goed de kinderen kennen. Ze staken geen poot uit. Triest dit

Wel leuk vanaf volgende week nieuwe afleveringen :)

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik dacht ook altijd dat er geen extra mensen buiten de getuigen bij een gratis huwelijk mochten zijn.

Maar mn vader is drie jaar terug getrouwd met de hele familie en ook "gratis". Geen idee waarom dat wel mocht ineens.

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.122
    5.042
    113
    Vrouw
    Bij ons mochten er wel extra mensen bij, alleen wel met een maximum van 7. Alleen deed die vrouw helemaal niet moeilijk en vroeg ook of we compleet waren zo, dus denk dat ik ook best de hele familie uit had kunnen nodigen haha.

8. meiklokje

meiklokje Actief lid

19 sep 2016
    496
    72
    28

Dit was ook wel een moment dat ik echt diep medelijden met haar kreeg, ook al was het haar bruiloft.:(
    Die meid is zo wanhopig op zoek naar liefde. Ik denk vandaar die oudere mannen, en al 4 kinderen.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Naar een vaderfiguur zoeken lijkt het wel. Gewoon triest.

10. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    En toch, ook al hij veel ouder is, is hij misschien wel heel lief voor haar. En hebben ze op hun manier het toch goed. Ik vond haar niet erg verdrietig meer overkomen. Meer vooral verlegen. Het ging goed genoeg met haar om dr kinderen weer thuis te hebben. Na de berichten die ik heb gelezen vond ik dit toch heel erg mee vallen.

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Aline is volgens mij een heel kwetsbaar en beïnvloedbaar meisje. Ik hoop dat het goed komt met haar en haar kinderen en dat deze man goed voor haar is. Ze kwam op mij in ieder geval alles behalve happy over..:(.

12. gizmolilo

gizmolilo Actief lid

9 apr 2016
    228
    1
    0
    NULL
    Culemborg
    Ik sta echt te kijken hoe snel ze allemaal weer zwanger zijn ze denken er allemaal zo ontzettend makkelijk over ik denk dat aline een meisje is wat onzeker is en niet goed weet hoe ze zich moet uiten ik had al eerder gehoord dat ze weer een vierde baby had gekregen goed dat ze haar kinderen weer terug heeft mogen krijgen thuis je moet het toch allemaal maar doen.

Dat meisje wat malissa bezocht vond ik wat dat betreft ook een aparte die zullen vast ergens wel een geld bomen kwekerij hebben

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Trieste gevallen zaten er tussen. Zo snel allemaal weer zwanger en ineens hebben ze alles voor elkaar. Medelijden met de kinderen, die zijn de dupe van dit alles. Betreft Aline snap ik niet dat er niemand ingrijpt. Haar nieuwe man is 52 zij is net 20! 4 kinderen van verschillende vaders. Ze maakt alles behalve een stabiele indruk. En die Sharona, die heeft het licht ook niet uitgevonden. Ik hoop zo dat die kinderen allemaal goed terecht komen!

14. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Na het kijken hiervan besef ik echt hoe goed wij t hebben. Wat een trieste bedoening bij sommige zeg.

Arme alina, waar zijn haar ouders en familie?!

En Sharona.. tja. Need i say more... raar gedoe.

Dat andere meisje, ben haar naam kwijt, die een dochter kreeg heeft t aardig op de rit. Alleen haar vriend zeg... pfff schop onder z'n donder geven met zn: mijn geluk mijn geluk. Bah. Petje af voor dat meisje.

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik krijg bij sharona heel erg het idee dat ze bang is een fout antwoord te geven en daar problemen mee te krijgen. Bijvoorbeeld als ze toe zou geven dat het wel even zwaar is van 1 naar 2 kinderen.

Aline tja wat een emotieloos persoon. Kreeg wel het idee dat ze blij was op de trouwdag maar dat ze moeite heeft met emotie en affectie te tonen.

Die samantha vind ik helemaal een raar en ongeloofwaardig verhaal. Dat gaat allemaal zo raar....

16. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik denk dat Aline niet emotieloos is. Was er niet voorbij gekomen dat ze autisme heeft? Dar in combinatie met dat het er naar uit ziet dat ze geen of weinig familiemetwerk heeft vind ik het echt niet vreemd dat ze zich vlak toont. Ik hoop wel dat baby 4 echt de laatste is. Brengt hij eigenlijk nog geld binnen? Zo niet *schop onder de kont* laat haar maar haar handen vol hebben aan de kinderen en een beschermd leven hebben. Ik denk dat dan de meeste kans is dat het stabiel blijft. Misschien nog een clubje als alle kindjes op school hebben. Of meehelpen nu en dan op die school zodat ze ook af en toe onder de mensen is.

Ik ben een ramp met namen. Dat studerende meisje lijkt het best goed te doen. Nu die koekerd nog. Ik hoop dat het nog gezellig word tussen hun. Zijn gezicht ziet er ondanks de jonge kinderen minder grauw uit. Dus het lijkt alsof hij minder gebruikt of van de zooi af is. Maar hij is er nog steeds afgevlakt van lijkt het.

Dat meisje dat van paarden houd vind ik het meest zorgwekkend. Als zij zelf niet van die rare praktijken is heeft ze zich imo in een benarde situatie gezet tegenover waar ze zou kunnen zijn. Ik hoop dat zij zich los weet te maken.

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jammer dat deze meiden niet oefenen met een hondje of een kat maar dat het kindjes moeten zijn. Deze kindjes zijn over 16 jaar met dezelfde ellende op tv. Het is dweilen met de kraan open.

18. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sharona word geremt door die gast.. word lichtelijk agressief van hem

19. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Ergens heb ik het idee dat alle meiden (ook uit de vorige aflevering) zich beter voordoen dan hoe het daadwerkelijk gaat.

Aline is een heel kwetsbaar/beïnvloedbare jonge vrouw. Dit soort meiden moet je niet in zo'n serie willen proppen, alle negatieve publiciteit nemen ze heel persoonlijk op waardoor ze zich nog slechter gaat voelen. Ze heeft goede gestructureerde hulp nodig en geen televisie programma. Ze is wanhopig opzoek naar liefde, maar krijgt dit van een niet natuurlijke "relatie". Echt heel sneu, daar kan zij zelf ook helemaal niets aan doen. Als er dan op haar bruiloft, wat de dag van haar leven moet zijn, er maar 2 mensen komen opdagen (naast haar kinderen) dat is nog veel zieliger. Arm meisje lijkt wel geïsoleerd. Hopelijk komt zij zichzelf echt een keer tegen en zal ze inzien dat ze veel meer waard is dan dit. Dat ze aan haarzelf werkt, de kinderen op nummer 1 zet.

Mijn man en ik zijn trouwens ook "gratis" getrouwd, wij mochten zoveel mensen uitnodigen als wij zelf wouden. Maar dit is al ruim 5 jaar geleden. Na ons ging er ook een stel trouwen, op dezelfde manier als wij, zij kwamen echt met een hele groep!

20. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Ze worden allemaal aan de lopende band zwanger. Te triest voor woorden in deze situaties.

Deel Deze Pagina