Ik word soms echt misselijk van de niet zo 'social media'wat daar aan commentaren voorbij komt. Mensen die denken dat alles maar gezegd moet kunnen worden onder het mom van vrijheid van meningsuiting... En dan allemaal maar lekker wijzen. Ik denk echt dat de 4e de laatste moet zijn. Maar dat zij er met wat hulp wel komt. Hopelijk heeft zij ook mensen in de buurt die na het zien van het programma wakker zijn geworden en haar wat positiviteit kunnen brengen. Ipv omg dit kan ze niet maar zelf ook geen poot uitsteken. Dan doel ik niet op spullen, maar gezelligheid en af en toe wat opbeurende woorden.
Ooh ik ben het zo met je eens! Die arme meid heeft gewoon heel veel verkeerde keuzes gemaakt, maar wil het wel allemaal heel goed doen! Ik hoop van harte dat ze nu haar geluk gevonden heeft. En ik weet natuurlijk allemaal niet wat er voorgevallen is, maar als ik mijn dochter/zus/nicht/buurvrouw zo op tv zou zien dan zou ik er echt voor haar willen zijn. Bij die bruiloft sprongen echt de tranen in mn ogen, en ze had zo haar best gedaan; de kindjes allemaal mooi aangekleed, ze was veel afgevallen en zag er prachtig uit, maar ze wist zich geen houding te geven zo met die camera's erbij och germ.
Ahhh ik vond op sociale media die opmerking; sommige mensen moeten ze verbieden kinderen te krijgen, ook zo erg! Gun aline t beste van de hele wereld.
Wat erg zeg om te zien!! Vooral Aline. Zo naïef.. Ouwe vent, jeetje... Echt zo triest... Vooral bij t trouwen, jullie mogen elkaar feliciteren... Huuu kusje en klaar... Echt... Samantha, ook zo triest. Ahh vooral die vent, eikel. Mag niet thuis kijken. Nee staat vol wiet waarschijnlijk.... Sharona en fr vriend, wat een ""liefde"" ahummmm... Wel goed dat ze studeerd... Echt dan denk ik toch, en wij maar werken. En zulke krijgen waarschijnlijk van alles. Al zou ik zeker niet met ze willen ruilen.. Echt...
Ik heb het al een keertje eerder in het topic aangegeven, maar die meiden (en jongens) zijn meestal een afspiegeling van hun opvoeding. Dat is geen excuus, maar het is wel het voorbeeld dat ze tijdens het opgroeien hebben gehad.
Weet je wat ik dan niet snap, dat er zo'n dure trouwjurk gekocht wordt. Het is ongetwijfeld heel goed bedoeld, maar wat heeft ze daar nou aan? Waarom wordt er niet gewoon een leuk jurkje gekocht voor 100 euro dat ze nog vaker aankan. En de rest van het geld wordt gebruikt voor luiers, babyvoeding en pasta's, rijst, soepen etc. Of een weekendje weg met de kinderen. Daar heeft ze toch veel meer aan, dan een jurk die ze 1x aan kan. Ondanks dat vond ik het wel een lief gebaar. En ook ik heb de rest van de uitzending vol verbazing zitten kijken....
Dacht precies hetzelfde over de jurk van Aline. Allemaal leuk en aardig maar die konden ze beter een voorraadje voedsel geven waarmee ze een maandje vooruit kon of indd luiers. In ieder geval iets waar ze wat aan heeft met haar 4 kinderen. Vond het antwoord van die vriend van haar wel apart. Waarom trouw je met haar? 'Nou zodat ze zekerder wordt over zichzelf'. Niet dat hij zegt, ik hou van haar, ik ga haar zekerheid en vastigheid geven, voor haar zorgen in elk opzicht... Nee, zodat ze zelfverzekerd wordt, want het is een mooi meisje om te zien'. Hoop oprecht dat hij serieus met haar is, en ze ooit uit de schulden komt en die vent van haar aan de bak komt en gaat klaar staan voor zn gezin!
Probeerde het te kijken op uitzending gemist maar woon in Spanje en ineens is er een "rechtenbeperking" op het programma waardoor ik het niet kan zien . Terwijl ik alle afleveringen wel heb gezien. Grrrrr Echt jammer
Ik heb erg met Aline te doen, ik weet niet of die man goed voor haar is of niet, ik hoop het wel. En ik hoop vooral dat zij de hulp krijgt die ze nodig heeft. Stel uit Venlo vond ik wel heel erg hoor, niet willen werken, maar wel allerlei verwachtingen hebben over eenhuis etc. Ze begrijpen gewoon niet dat zíj verantwoordelijk zijn voor zichzelf en hun kinderen. Maar telkens maar wijzen naar anderen, want die hebben 't niet goed gedaan? Werk? Neee dan had school beter z'n best met me moeten doen! Kom op joh, zo werkt het niet.
Die Sharona.....in die boot.... met dat Titanic liedje.. Ik mag het niet zeggen, maar ik moest echt lachen om het sarcastische tintje....
Ik heb ook echt te doen met die aline, ik zit nu de herhaling te kijken. Ik herken trouwens de buurt waar ze woont, die is helemaal niet zo van ver van mijn wijk en is best een aardige Wijk. Klinkt misschien stom maar ik ben best een beetje verbaasd dat zulke schrijnende situaties eigenlijk zo dichtbij je kunnen plaatsvinden zonder dat je dat echt merkt dan
Dat stuk heb ik in shock zitten kijken. Ik had echt zoiets van neeeeeeeeeee..... Ik hoop dat ze erom kan lachen achteraf.
Ik lees op de Facebook van Aline dat ze (toch) gratis getrouwd zijn, en er een groot feest voor familie en vrienden volgt in april.
Dat zei ze toch ook op tv? Ik denk dat ondanks dat die man een stuk ouder is hij wel lief en goed is voor Aline. Hopelijk kan hij voor de kinderen zorgen overdag zodat ze weer terug naar school kan. Ze zag er in elk geval een stuk blijer uit. Stiekem vond ik het wel lief van die man. Ze wil is een beetje onzeker of ik wel zou blijven, dus dan trouwen we toch gewoon.
Ja hoor Dat had ze er bijgezegd. of hij? Maar goed dat verdient ze toch ook gewoon. Ik zou zo graag dat meisje eens naar de kapper sturen