Ik heb net de herhaling zitten kijken, ik vind deze moeder helemaal niet erg. Wat een verademing na de laatste 2 moeders Om in te gaan op het opstaan zo vroeg; ik vond die regel echt onzin. Dat ochtendslaapje was wat mij door alle gebroken nachten heen trok, dan sliepen bij mij de kindjes tenminste. Na de vroege ochtendvoeding nog even een blokje mee slapen en er dan weer tegen aan. Ik heb zo vaak van andere moeders gehoord dat ze dat ook deden. Vond dat dat niets met regelmaat te maken heeft, die je echt moet leren. De eerste periode als je kindje zoveel spookt is gewoon overleven en alle slaap pakken die je kan krijgen. En dat gehamer op die vaste tijden voor een flesje. Ook niet nodig, je kan ook kindje op verzoek voeden. Maar goed, het is allemaal met de beste bedoelingen natuurlijk Verder vond ik Patricia Paay een heel erg lieve bekende mama voor haar!
Ik denk dat die Patricia ook zo op regelmaat hamert omdat ze dat nou eenmaal zo gewend is van vroeger... Zij is ook niet meer de jongste he, ik dacht een jaar of 65 (ze hadden haar beter 'bekende oma' kunnen noemen? maargoed).
Ik ook! Maar best heftige situatie, 17 jaar.. Nog 7 andere broertjes/zusjes.. En dan nog hun beperking erbij. Ben erg benieuwd...
Ik vind dat een babytje best wel even mag huilen, toch? Het hoeft toch niet direct na 2 seconden gepakt te worden? Of ligt het aan mij?