Vier handen op één buik nieuw seizoen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 0Zebra0, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.061
    2.557
    113
    Limburg
    Uhh oké, dus haar vriend komt helpen en krijgt vervolgens de volle lading....
    Gezellig zo

2. Delta

Delta Niet meer actief

Een pasgeboren hoeft eigenlijk niet even te huilen toch? Dat komt pas als ze paar maanden oud zijn.

3. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Ik heb het begin gemist. Ze is 17 las ik en heeft autisme? en "hun beperking"? Heeft die vriend ook autisme?

4. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    ja allebei... hij volgens mij pdd-nos

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Kreeg even tranen in me ogen van haar blik toen ze der mannetje zag... Kreeg echt kippenvel misschien omdat ik ook op eind loop maar vond dat zo mooi om te zien....

6. Onje

Onje Niet meer actief

Hoezo?

7. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Mooie bevalling, prachtig kindje wat een popje. :)

Het positieve vind ik wel daf het wel fijn is dat ze met zn tweeen zijn. Hoop dat ze het allemaal aan kunnen. Die vriend had ik in het begin een negatieve indruk van, maar om hem zo te zien en hoe hij met haar en de baby omgaat, top houden zo.

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Vond het een leuke positieve aflevering.

9. Delta

Delta Niet meer actief

Omdat ze pas met een paar maanden het door hebben, waarom een pasgeboren laten huilen dan?!

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    De nepbaby huilde in de kringloop, en per direct zei ze: en wat moet je nu doen? En toen zei Lisanne: oppakken. 1 of 2 minuutjes laten huilen kan ook geen kwaad. Van wat gewieg in de maxicosi of kinderwagen word een kindje meestal ook wel weer een beetje rustig.

11. Delta

Delta Niet meer actief

Ja ik snap je, ligt er ook een beetje aan wat voor huilen. Maar ik vind zo een pop toch niet aan een realistisch beeld voor doen.

12. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Nee, dat maakt het ook wel anders...

13. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Ik moest zo lachen om die pop! Ze kwam thuis en schoon dat ding gelijk in de handen van haar vriend, echt een reactie van een tiener.

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Haha ja ik moest er ook om lachen.
    Maar wel fijn dat ze door had hoe ze als een draak tekeer ging tegen die jongen.

Toch vraag ik me af hoe t werkelijk met ze gaat. We zien maar zo weinig.

15. Koon

Koon Niet meer actief

Ik niet, volgens mij vindt ze zichzelf fantastisch.

16. Delta

Delta Niet meer actief

Ik vond haar ook zo gemaakt.

17. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n pop is leuk bedacht, maar werkt natuurlijk voor geen meter. Alsof je ook maar enige liefde voor een krijsende pop voelt, en daarnaast huilt een echt kindje soms ook gewoon 'zomaar' en horen daar weer de zorgen bij. Bij de pop was het gewoon het lijstje afgaan; wiegen? luier? fles? En verschonen kan je kennelijk doen door 't kind op de kop te houden ;)

Ik vond het heel mooi toen ze de beelden van hun nachtelijke ruzie zagen en hoe zij toen vol schoot en erkende dat ze onnodig gemeen was, los van hormonen.

Vond ze na de bevalling ook echt super samen! Lief babytje ook zeg <3

18. Onje

Onje Niet meer actief

Onze beide pasgeborene heb ik toch echt wel eens moeten laten huilen hoor. Ik zal toch echt eens naar de wc moeten of de poepluier van m'n peuter moeten verschonen

19. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik kreeg de kriebels van haar tijdens dat gesprek met z'n 3en.
    Dat meisje heeft Patricia het hele verhaal verteld hoe ze thuis als voetveeg werd behandeld en die moeder schuift gewoon (weer) de schuld op haar dochter af, wat een griebus.:$
    Idd dat meisje zoals ze het zelf ervaren heeft kan het gewoon niet (snel) goed doen bij haar ouders :( Ik vraag me af of de band echt zo is veranderd of dat haar moeder puur voor de camera haar goede gedrag toont.

20. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ligt het aan mij of was vorig seizoen eigenlijk veel erger?

Deel Deze Pagina