Vier handen op één buik nieuw seizoen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 0Zebra0, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeee

soeee Niet meer actief

Hele dagen rondzeulen met dat kind. Pfff. Piercing erbij, van welk geld dan? Die moeder heeft ook geen ruggengraat!

2. Candle26

Candle26 Niet meer actief

#362 Candle26, 5 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2014
    Ik vind die moeder niet sporen. Heel leuk dat ze d'r dochter 'steunt' en alle spullen koopt, het zou namelijk NOG erger zijn als ze daar ook nalatig in zou zijn.. Maar het feit dat ze materiale voorzieningen eerder verzorgd dan ervoor vecht dat d'r dochter haar kleinzoon niet de vernieling in paft, vind ik persoonlijk niet sporen..

Maargoed, wie ben ik.. :D

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja dat snap ik ook wel..
    Maar ja , als tiener sta je er niet altijd bij stil denk ik..
    Trouwens er zijn zat volwassenen die hier niet bij stil staan..

4. Candle26

En als je zo je dochter wil steunen, moet je d'r vooral op tv uitmaken voor zeug.. Das natuurlijk helemaal top!

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Dat is ook helemaal waar inderdaad. Jammer dat ze niet een moeder heeft die dan ook even wat verder nadenkt.

6. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Wat een onzin dat ze de risico's van roken tijdens zw.schap niet wist. Daar wordt je toch ook uitvoerig over geïnformeerd als je bij de VK loopt...

7. mumija

mumija Niet meer actief

#367 mumija, 5 aug 2014
    En jij denkt dat dochterlief naar haar moeder luistert als ze tegen haar zegt dat ze moet stoppen met roken?
    Dat geloof je zelf?

8. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Volgensmij staat het zelfs met koeienletters op de pakjes.
    Ik rook niet maar volgensmij heb ik dat er bij een vriendin wel eens op zien staan.

9. Candle26

#369 Candle26, 5 aug 2014
    * bericht verwijderd ivm eerdere verwijdering van een opmerking in het topic, prinses. *

10. Candle26

Staat niet standaard op elk pakje volgens mij maar het klopt wel dat het op veel pakjes staat ja.

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    #371 Kletskoek, 5 aug 2014
    * Verwijderd ivm verwijdering opmerking eerder in dit topic, groetjes prinses *

12. Candle26

#372 Candle26, 5 aug 2014
    ik hoop voor het meisje dat d'r moeder meer ballen toont, en zich meer richt op belangrijkere dingen dat materialisme en minder ruzie zoekt met d'r dochter. Punt

13. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Dan heeft ze er vast een langs zien komen als ze een pakje per dag rookte... 😱

14. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ja dat dacht ik ook gelijk!

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    #375 Kletskoek, 5 aug 2014
    ik wens dit meisje veel wijsheid toe. Slappe zak van een vader mooi laten zitten waar die zit en gelukkig worden met Bram.

16. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Moeder betaalt de sigaretten. Ze hoeft niet te luisteren naar haar moeder, maar laat haar dan tenminste zelf werken. Je gaat toch niet de sigaretten van je (zwangere) dochter betalen?

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Goh ze zijn hier tegenwoordig wel heel streng zeg!

18. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    ik krijg altijd de neiging om een peuk uit die b*k te slaan als ik zwangere meisjes/vrouwen zien roken. Ongelovelijk. En dan nog een pakje per dag ook. Ik vond het dus ook niet gek dat ze door problemen met de placenta naar het ziekenhuis moest om te gaan bevallen. Het zijn ook wel types zeg die met dat programma meedoen pfffff.

19. Candle26

+1!

20. Candle26

Is inderdaad wel heel erg bijzonder.. En gewoon een smoes.. Het is toch ook wel heel bijzonder om te zien dat ze in huilen uitbarst als ze 'beseft' wat ze d'r kindje aandoet maar vervolgens toch weer met een sigaret staat. En moeder toont geen initiatieven om daartegen op te treden. Ongeacht of je dochter naar je wil luisteren of niet, ik vind dat ze meer op had moeten treden daartegen.. Slappe hap!

Deel Deze Pagina