Het is inderdaad wel dubbel pech zo voor dat arme meisje! Maakt de kijk op de situatie wel ff anders, geen ondoordachte actie als; het zal mij niet snel overkomen..
Niet super raar, roken beïnvloed de werking van de pil en ja, een condoom kan verkeerd omgedaan worden, scheuren, over datum zijn, afglijden tijdens de seks.. Wel heel ongelukkige samenloop, dat zeker..
Geloof er helemaal niks van. In haar optiek misschien maar zal vast wel de pil regelmatig vergeten zijn en dat condoom tja. In ieder geval bij normaal goed gebruik kan het naar mijn idee echt niet. Gewoon eigen schuld. Wat een vreselijk meisje zeg pff. 19 jaar en je dan zo gedragen. Oh kan het echt niet uitstaan. Beetje stom lachen de hele tijd.
Dat komt omdat ze nog een beetje puber is en pubers lachen nou eenmaal alles weg. Lachen is makkelijker dan je echte emoties te laten zien.
Misschien zenuwen dat ze steeds zo lacht.. En hoewel dat roken niet goed te praten valt, vind ik dat ze het imo verder best goed doet Scheelt ook dat haar ouders haar zo goed steunen.
+ 1. Ik geloof er niks van. Gewoon, op de manier hoe zij het ook vertelde. Ze doet het verder wel goed nu ze moeder is.
Hoe typisch om zo extreem te worden nadat hij haar met kind heeft geschopt . blijkbaar was het toen wel oke dat zij een vrij gemakkelijke meid was. Mijn nekharen gingen omhoog staan toen ze vertelde dat ze zich omwille van haar vriend tot de islam heeft bekeerd. Normaliter bekeer je je omdat je dat zelf wil en niet voor je vriend. Logisch dat haar moeder er in het begin niet blij was met hun relatie.