Anderzijds; wie koopt die sigaretten? Toria zelf niet lijkt me. Vrij walgelijk hoe haar moeder haar kennelijk gewoon die dingen blijft geven... dat kan ook écht niet. Gezien Toria minderjarig is, ligt er toch ook echt een grote verantwoordelijkheid bij haar moeder... maar die kiest telkens de makkelijke weg (sigaretten maken en aangeven etc). Bah...
Natuurlijk is die moeder verantwoordelijk, ook voor het feit dat ze niet naar school gaat ( dat hoorde ik volgens mij aan het begin ), kind is 15 jaar. Goed voorbeeld in ieder geval, dus voor het kleintje zie ik het somber in.
Pfffffffffffffff. Moeder en dochter mogen allebei een schop onder hun reet krijgen. Wat een verschrikking zeg. De baby zal waarschijnlijk precies hetzelfde opgroeien.
Idd, maar Tatum leek de rol van de moeder te negeren, maar nu toch niet helemaal dus. En Toria met het tshirt over het gezicht, my god
Idd, maar volgens mij wordt jeugdzorg ook ingeschakeld bij tiener-zwangerschappen toch? Dit was iig wel zo bij een vriendin van me.
Wat ze nog voor haar kunnen doen...... dat verdient ze totaal niet! Arm meisje die kleine. Ik zou toch zeggen bekijk het lekker!
Snap ook niet waar ze dat geld voor een iPad, sigaretten en tattoos vandaan hebben.. Ze werken beide niet, niks..
Betaal je toch gewoon je maandlasten niet, dan hou je dat over Sorry hoor, ben gewoon geirriteerd door zulke mensen.
Ik vond haar wel zachter na de bevalling, nu maar hopen dat ze de opleiding afmaakt en haar dochter wel opvoed.
Echt oneerlijk.. Bij de een duurt het heel lang voordat ze zwanger zijn en die mensen willen het echt heel graag en zei wordt zwanger van een one night stand.. En is nog maar 15..
Ooo wat heb ik me zitten opwinden zeg.. Vreselijk triest die hele situatie. En wat was Tatum goed zeg.. Je zag echt dat het haar vreselijk raakte allemaal.