Vier handen op één buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 0Zebra0, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Verschrikkelijke situatie tot nu toe..

€7000 schuld, liever een leuk jurkje dan schoolgeld betalen zegt ze letterlijk ;)

En had ze nu al een keer abortus gepleegd? ( schakel net in na gtst)

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja klopt....

ze komt beetje kinderlijk over....

we gaan het zien!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vond het wel zielig voor de pleegmoeder
    Heel je leven voor je pleegdochter gezorgd en van het 1 op andere moment 3 jaar lang 0,0 contact :(

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja lijkt me een lieve vrouw zo op het eerste gezicht

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Vond het wel een dappere meid hoor, ondanks dat ze al eens een abortus heeft gehad... Ze staat er ook helemaal alleen voor, deels ook aan haarzelfte danken, maar toch... Petje af voor dr en hoop dat ze wat bij kan verdienen door model te worden! Is ze aardig snel van dr schulden af!

6. Delta

Delta Niet meer actief

Ben heel benieuwd, de vorige aflevering was om te huilen, ben benieuwd naar deze, maar ook zo erg dus, als ik het zo lees. Word nou toch wel triest en heb zin in een positieve aflevering eigenlijk

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik vond het eigenlijk een hele positieve en goede meid.

Ik begreep dat ze vanaf haar 9e tot 14e in verschillende pleeggezinnen heeft gezeten en dus sinds haar 14e tot 17e bij haar "laatste" pleegmoeder.
    Contact komt van 2 kanten, dus Nadia en pleegmoeder hadden allebei contact kunnen zoeken. Ben blij voor beide dat er nu weer contact is!

Hoop dat ze snel van haar schulden af zal zijn, en laten we eerlijk zijn. Er zijn ook volwassenen die hun geld al hebben uitgegeven voordat het binnen is en dus elke maand te kort komen.

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    (even terzijde.. niet heel haar leven he.. ze was op haar 9e pas naar nl gekomen en eerste bij meerdere pleeggezinnen gewoond voordat ze bij deze pleegmoeder kwam; daar kwam ze op haar 14e.)
    Maar er werd ook niet gezegd dat de pleegmoeder wel contact had proberen op te nemen. Daar verbaasde ik me over. Ik had het idee dat het meisje ontzettende drempelvrees had en dat, hoe verder te tijd verstreek, ze het steeds moeilijker vond om de eerste stap te zetten.

Plus het meisje heeft ook een nogal gevuld rugzakje. Op je 9e 'alleen' uit een ander land naar hier komen, meerde pleeggezinnen gehad. :$ wat een zwaar leven heeft dit meisje al achter de rug.

Ik vond het wel een mooie aflevering en vond het wel bijzonder dat ze nu toch weer contact had met haar pleegmoeder!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Prachtige aflevering! Meisje komt er wel!

10. Delta

Delta Niet meer actief

Mooie aflevering inderdaad, net gekeken. Ze gaat er zeker wel komen ja!

11. wonder111

wonder111 Actief lid

17 feb 2012
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat zou ik ook graag fotomodel worden want daar kun je echt goed gaan verdienen haha

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    En ik zit weer voor de buis!

13. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hier staat het ook op.

Totaal niet inhoudelijk, maar ik vind die Nicolette altijd een beetje smutzig/viezig ;).

14. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Zie het vandaag voor t eerst, ik zit helemaal in shock te kijken :$ 16 en 17 en geen voorbehoedsmiddellen gebruiken omdat het te duur is....

15. Amethist

Laten we maar zeggen dat ze met het uitdelen van de intelligentie niet vooraan hebben gestaan...

16. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Nou zeg dat wel.... Ontslagen, uitkering... Zelfs ml zit nu met open mond naar de tv te kijken.... niet een van zijn favo genres.... ;)

Lekker zo'n sigaret naast je zwangere astmatische vriendin...

17. Jel

Jel Niet meer actief

Wat stom zeg: iedereen rookte gewoon waar zij bij zat. Vind dat zo ergerlijk he, je gaat toch niet roken met een zwangere in de buurt?

Verder weer lekker jong die lui... Die jongen na twee dagen al ontslagen. Nou dat word nog wat.

18. Amethist

Nou idd, dat roken! En zij is ook nog astmatisch...

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Echt een 'zucht' aflevering...

20. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Vreselijk aflevering weer.

Deel Deze Pagina