Ik vond het wel schattig om te zien dat die jongen heel erg straalt door de geboorte van zijn dochter, enorm trots.
Respect voor de moeder (oma)! Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de ouders van Brandon ook een rol spelen. Ze zijn toch buren, als ik het goed gehoord heb? Hopelijk komt alles goed met het gezinnetje! Wat een heerlijk knappe baby zeg die Felicia!
Ik vond dit een leuke aflevering, komt mede omdat ik op de 11de van Oktober (zij de 17de) daar ben bevallen Dus zag veel herkenbare dingen Verder idd veel *zucht* en gemakkelijke houding dingen. Wel wijs genoeg om sex te hebben, maar niet voor de gevolgen blijkbaar. Maar goed vond wel dat ze het verder redelijk deden.
Aan de ene kant goed dat vier handen op 1 buik niet geromantiseerd word net als teen mom in Amerika, want zo maak je het tienermoederschap zeker niet aantrekkelijk voor jonge meiden wat ik bij teen mom wel af en toe vind, maar aan de andere kant ook jammer omdat je in vrijwel alle afleveringen echt een bepaald beeld krijgt bij een tienermoeder terwijl er ook tienermoeders zijn waar alles perfect gaat en een voorbeeld zijn voor andere
Begreep ik niu goed dat die Brandon ook helemaal onderhouden word door haar moeder??? Neem toch aan dat hij zelf ook nog ouders heeft?
Haha, waarom dan? Erge aflevering hoor.. Inderdaad, ik zat ook al te denken, waar zijn die ouders van Brandon? Je ziet nooit 'schoonfamilie' in beeld ergens..
Misschien wil die schoonfamilie niet in beeld ofzo. Ik vind het eerst helemaal niks, maar uiteindelijk bleken ze toch wel serieus. Zij vooral, komt denk ik uiteindelijk wel goed! Hele leuke naam ook Felicia!!
Die ouders van die jongen waren wel in beeld toch? Toen de baby geboren was, toen kwam er toch een vrouw binnen (met een man) en ze omarmden en feliciteerden elkaar, of was die vrouw niet zijn moeder?
Ik dacht dus dat het de vader van dat meisje was met zijn nieuwe vriendin... Haar ouders waren toch gescheiden? Maar misschien heb ik het mis hoor...
Ik heb deze afl gisteren op 101 tv gezien en wauw wat een lieve en sterke meid zeg!!! En tja, die schuld tuurlijk erg. Maar ik vond dit een dappere jonge vrouw, niet zo'n gare tokkie iig!! Lieve dame die al veel mee gemaakt heeft. En idd die pleegmoeder had toch ook contact op kunnen nemen? Gek he dat ze zo gedaan heeft, wat zou jij doen als je op 9 jarige leeftijd alleen met je zusje naar NL komt, je beide ouders verloren bent en van pleeggezin, naar pleeggezin moet. Ik vind het knap dat ze zo goed bezig is hoor. En werken en opleiding nou petje af!
ik heb nu ook alle afleveringen tot nu toe gekeken en het valt idd op dat zij en Nikkie Plessen wel eens een fatsoenlijke haarborstel door hun kapsel mogen halen. Het leek wel een bos geknoopt stro. Bij elke aflevering had ik wel een moment van " euhm ik moet even op mijn handen gaan zitten" Ik hoop voor de jonge mama's (en papa) dat ze het gaan redden met hun kleintjes.