Zou Fajah nog doorgaan met haar? Ben benieuwd... Tis wel een hele mooie wieg. Ik snap niet dat ze hem aan haar heeft gegeven, want nu heeft ze er al spijt van. Ik had hem aan mijn eigen kinderen over gedaan.
Die romana is precies een voorbeeld van de nederlandse jeugd die in het "systeem" heeft gezeten/zit. Ze doet ook eigenlijk helemaal niks, kwa regelen enz
Leuk dat ze wordt begeleid in het aanvragen van alles 'waar ze recht op heeft' Werken wordt niet meer over gesproken?!
Het ergst daaraan is dat het niet eens haar fout is! Maar dat van het " systeem" wand daar wordt alles voor je besloten en word er van je geacjt het allemaal te weten. ""Alles wordt voor je opgelost""
Pff wat een drama Snap Faya wel maar als dat meisje echt Bordeline heeft is dit nie de manietr Al snap ik dr wel hoor!
Je zou zo'n meid toch een trap onder haar hol geven en aan het werk schoppen. Wat moet daarvan tereht komen en van haar dochter??
ja inderdaad.. maar ik weet ook niet hoe ik zou zijn als moeder. Hier heb ik al echt heel snel op eigen benen leren staan, vond ik toen enorm irritant en nu is het soms irritant omdat ik het retemoeilijk vind om dingen over te laten aan anderen maar het heeft me wel gemaakt tot wie ik ben. Ze was wel super verwend gewoon.
ja maar wat dan wel? Borderliners hoeven ook niet altijd het handje boven het hoofd gehouden te worden toch?
Klopt, maar vind wel dat bordeline en tiener en tienermoeder een combinatie is wat het moeilijker maakt. Ik ben er ook van overtuigd dat zij nog niet naar huis had gemogen. Voorjezelf zorgen en voor jezelf zorgen zijn verschillende dingen. In de instelling leer je hoe je moet koken/poetsen enz maar weinig hoe je je moet redden en hoe je dingen moet regelen