Denk dat het van beide niet goed was om zo op elkaar te reageren want fajah kan ook fel zijn. Alleen ze mogen die meid wel eens een schop onder haar *** geven, jeetje zeg. Waarom kan ze dan niet een baantje zoeken, bedoel dat heb ik niet gehoord?! Lekker makkelijk om dan meteen een uitkering te gaan aanvragen. Beetje jammer dat als die meisjes zo worden geholpen dat ze het niet waarderen en alleen maar aan hun zelf blijven denken. was duidelijk te merken dat ze volgens mij alleen interresse had in de spullen die ze kreeg...
wat een verwend rot kind! heb me heel erg lopen ergeren ik begrijp Fajah wel wat een ondankbaar secreet
Jeetje...ik ga nu ook de herhaling kijken maar alleen de voorstukjes deden me al doen schrikken. Wowwwww "Jij bent toch de volwassene in dit hele plaatje!!"
Nou ik heb echt met mijn mond vol tanden zitten kijken. Uiteraard gaat Fajah best ver voor de camera maar waar ik me nog het meest zorgen over maak is het kindje dat geboren is. Als je een moeder hebt die haar eigen gedrag en agressie niet kan controleren, hoe moet dat dan als het kind straks in een periode komt dat het wat moeilijker hanteerbaar wordt. Als ik het goed begrepen heb heeft Romana met haar moeder ook regelmatig slaande ruzie. Ik kan geen respect opbrengen voor zo'n meid. Ik vind het alleen maar heel erg sneu voor de kinderen. Daar gaat mijn hart echt naar uit.
Ik heb net gekeken en snap Fajah volledig. Natuurlijk had ze misschien beter even eerst samen naar huis kunnen gaan of een andere rustige plek ipv op straat schreeuwen. Maar zo'n attitude nadat je zoveel regelt en zelfs het wiegje van je eigen zoon hebt weggegeven zou ik ook niet trekken. Zeker als je dan weet dat ze een vergelijkbare achtergrond hebben. Hopelijk heeft Romana nu beter in de gaten hoe het in elkaar steekt allemaal en gaat ze zodra de mogelijkheid er is aan de bak voor haar geld.
OMG heb het net even terug zitten kijken. Wat een verwend kreng dat kind zeg! Arme Fajah zoveel doen en dan stront er voor terug krijgen. Je hoorde het al in die reunie, wiegje, kleertjes, echo gegeven. En dan nog zo doen?! Oke, op straat als een viswijf gaan schreeuwen is misschien niet zo handig geweest, maar was wel nodig. Zij werd boos omdat Fajah haar raakte op haar zwakke plek. Volgens mij is het nooit gezegd dat ze borderline heeft, alleen zei haar moeder dat het op borderline lijkt.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat Nicolette het voor haar afgemaakt heeft, ik vind dat zo iemand helemaal geen recht meer heeft om aan zo een programma mee te doen. Nicolette mocht ze wel, ja die zei en deed ook precies wat ze wou..bah dat viel mij echt tegen van nicolette. Fajah die heeft ballen!!
Ik vond het sneu voor fahja.. Maaaaar als ze slim was geweest had ze voor de confrontatie de handdoek al in de ring gegooid, het werd te persoonlijk.. Wel een super Qute wiegje!
Inderdaad, en ik vond de reactie van Nicolette trouwens ook erg jammer. Die had best kunnen zeg lief dat je me bedankt maar het meeste heb je aan Fajah te danken. Kinderachtig en egoïstisch van Nicolette. En die kop van Romana in die reünie Ach het zegt al genoeg over haar dat ze zegt ik zeg niks want ik ben te boos. Ja meid daar kom je verder mee in je leven met zo'n houding
En dat Fajah dan nog met haar probeerde te praten na die ruzie. Sorry, maar daar ben ik toch net iets te trots voor. Er dringt toch niets door tot dat kind haar botte verstand.
dat vond ik ook belachelijk met nicolette fajah is gewoon eerlijk en direct en ze had wel gelijk toen ze zei dat ramona natuurlijk heel aardig deed omdat die zolder voor noppes voor ze werd opgeknapt en ze het uiteindelijk allemaal voor elkaar had.
ja die was toen ook zwanger...zijn al oudere opnames volgens mij wat ik ook zat te denken...mss ligt het wel aan de programma makers..dat nicolette het moest afmaken..en dan doet ze zo poeslief maar fajah, haha iets te emotioneel betrokken..maar sorry ze had helemaaaal gelijk.. zo'n meisje komt zichzelf nog wel tegen...kan alleen best lang duren...
Joh.. Waar is die reünie te zien waar jullie t allemaal over hebben? .. En zorgen over dat kindje.. Haar moeder was vast net zo. En haar dochter zal net zo'n trut worden als die dochter nu. Waarschijnlijk moeten ze eerst wat ouder zijn voordat ze t snappen..
Helemaal mee eens! Ik had in dat filmpje van de reünie gewoon te doen met Fajah, vind echt een beetje dat zij als de 'foute' wordt neer gezet.. Werd er gewoon een beetje boos van.