Vier handen op één buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 0Zebra0, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik las op twitter dat ze de wieg daar had gelaten.
    En dat ze heel blij was met alle lieve reacties.
    Fajah heeft t goed gedaan.
    Die nicolette moest natuurlijk ff snel alles goed praten voor de uitzending.
    T toppunt was dat die oogjes van die griet gingen glimmen toen ze de bedragen hoorde die ze kon krijgen.

Weet iemand dat, als je inwonend bent bij je ouders heb je toch geen recht op een bijstandsuitkering?
    En dat 5 jr thuis zitten is al jaaaaren afgeschaft hoor hihihi.

2. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik heb de aflevering net terug gezien. Ik vind het echt erg voor Fajah en ik vind het raar/jammer dat er na die tijd alleen een gesprek is geweest tussen Nicolette en Romana. Dat Nicolette niet met Fajah heeft gesproken over haar kant van het verhaal. (misschien wel gebeurd, maar niet in beeld gebracht). Nu komt het over alsof Fajah de ''kwade'' en de verkeerde is, terwijl dat in mijn ogen echt niet zo is.... Dat vind ik echt heel erg sneu voor haar, zo haar best gedaan... en iets persoonlijks aan haar gegeven en dan zo afgedankt. Romana zit daar in die prachtige kamer, geregeld door Fajah en is alleen Nicolette dankbaar... geen woorden voor...

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nee hoor dat thuiszitten is niet afgeschaft. En ze heeft zolang ze thuis woont idd geen recht op bijstand. Zie mijn eerdere berichtje hier:

Ik heb met dit soort moeders gewerkt en eerlijk gezegd denk ik zelfs dat ze niet eens recht heeft op een bijstandsuitkering. Tegenwoordig kom je meestal tot je 27e in de WIJ. Maarja het is allemaal zo ingewikkeld geworden dat het voor ieder anders is.
    Ik hoop iig dat het Romana niet te makkelijk gemaakt wordt en ze niet zomaar geld toegeworpen krijgt.

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik vond meerdere dingen irritand...

in eerste instantie zette die moeder mona haar ook voor gek op tv..
    zou ik ook niet pikken ...

fajahs reactie zou ik ook niet pikken
    maar aan de andere kant
    was zei zoniet toe aan een kind met die instelling..

ik snapte die moeder ookniet..

ze zegt neeeeee ze komt er niet in ... oma .. neuh ajb nog niet..
    en opeens woont ze daar op zolder... tja dat kind weet het ..gewoon ze krijgt toch wel alles voor elkaar.

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    en!!!! ik vond het stom dat fajah tekeer ging over die wieg...
    1 je doet meeaan een programma...
    2 geef je echt je waardevolle spullen aan mensen die je niet kent...
    ( ik niet )
    je wist hoe ze was waarom ze mee deed aan het programma.. dan ga je echt geen waardevolle spullen weggeven..
    das erom vragen

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Trailertrash!!

Bizar type die Ramona!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    idd ondankbaar kreng. viel me meteen op dat er een ledikant stond. dacht ze heeft hem terug gegeven. maar nu dat niet blijkt vind ik het helemaal een verwend kreng. ze weet hoeveel emotionele waarde er aan die wieg zat. bel dan ff kom hem aub terug halen of geef hem mee aan nicolette zodat hij op de juiste plek komt :x

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vond het een verwend, achterbaks en misselijkmakende tiener. puber oke maar mede dankzij ouders is zij het verwende prinsesje. ook der woorden van o lukt me toch wel. me moeder zet me heus niet op straat hoor etc.

nou en idd tze kwam echt niet op zolder en ja hoor wie kwam er te wonen, ja kan echtniet werken want ben zwanger. de meeste zwangere werken gewoon hoor, je bent niet ziek maar zwanger. alleen die reactie al pfff

dit wordt een typische bijstandmoeder, die niks bereikt in het leven, niet wil werken als je het gratis kunt krijgen etc. alleen pech voor haar. zolang ze thuis woont krijgt ze niks, nopes nada. ze kijken naargezinsinkomen en ouders zullen moeten bijdrage zolang ze thuis woont. ze heeft op kinderbijslag na weinig rechten. na haar 18e zorgtoeslag en kindgebondenbudget die ze meteen kan inleveren aan ziekenfonds. schaap bahbah. zolang ze thuis woont zal ze geen dupie krijgen en zeker geen uitkering. volgens mijn doen ze tot 27 zelfs moeilijk

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik begin net aan de aflevering.

Maar van alleen het voor stukje moet ik mijn kin al van de grond rapen!

Mijn god wat een kreng dat kind!

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    (...Moet wel eerlijk zeggen dat haar moeder het haar ook wel zuur maakt hoor.. Die zet haar ook wel een beetje voor aap op tv...)

11. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Tja, hoe zou dat nou komen?! Als je met zo'n pokkekind opgescheept zit gaat denk ik elke moeder raar doen. Ik denk dat je als moeder zoveel shit hebt meegemaakt dat je niet eens meer door heb dat je je kind voor lul zet. Overigens vind ik die ma ook niet slim. Ze gaat mee in het gedrag van haar dochter en gedraagt zich daardoor niet als een moeder die er boven staat, maar als een verwende puber, zoals haar dochter. En dan is Bella weer de volgende die dat gaat doen. Over roulerende rekeningen gesproken......

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ze was ook een lekker voorbeeld he....

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Precies weet nog exact hoe ze in Big Brother was:D

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha ik wou het niet zeggen!

zo'n figuur die zelf met een programma als big brother mee heeft gedaan? ;)

sorry maar in mijn ogen heb je je eigenwaarde dan ook niet zo hoog zitten en verlaag je je niveau aanzienlijk.

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    tja idd ... dus vandaar dat ik het wel een beetje met een korrel zout neem...

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ben de afleveringen via uitzending gemist aan het kijken.

En wow wat ontzettend leuk te zien dat de gyneacoloog die Julia gehaald heeft met de keizersnede ook het kindje van Nadia haalde.

Ik zag hem en dacht gelijk.... Huh! Dat is dezelfde. Een erg lieve en goede gyneacoloog.

Kijk ik even verder is haar dochtertje ook om 12.29 geboren. Wat een toeval.

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vanavond een nieuwe :)

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh echt? Ik dacht dat het afgelopen was!

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Het is een herhaling vanavond ze beginnen weer bij de eerste

20. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik dacht ook dat het afgelopen was! Oh word een druk avondje tv kijken vanavond haha

Deel Deze Pagina