Dinsdag 16 april de reünie van 4 handen op 1 buik op tv staat op de site. Dit is dus denk ik wel een herhaling Alle BN'ers zijn al geweest zoals ik het op de site zie
Hier een voorproefje vd reünie op 16 april Vier Handen Op Eén Buik - VIDEO - BNN Brr, kan me er nog kwaad over maken
Die zal het later heel moeilijk krijgen als haar eigen dochter gaat puberen en nog erger dan mamalief is. (als het al zover komt dat Romana voor haar eigen kindje kan en mag blijven zorgen en het meisje niet in een pleeggezin terecht komt.)
Nou heb het terug kunnen kijken. Fajah reageerde wel heftig, ff de emotie eruit gooien, maar denk vooral dat dat kwam omdat ze zichzelf herkende in haar. En haar probeerde te bereiken. Zou mij ook onwijs frustreren zo iemand te moeten begeleiden ookal is het voor een programma. Je geeft en helpt zoveel, maar de andere kant heeft er toch geen zin in want die weet toch wel dat het allemaal goed zal komen, omdat alles voor der gedaan word. Dus waarom zelf werken? Bellen? Aan de ene kant denk ik vooral dat ze het erg eng vond allemaal, en haar karakter dan dus de wending neemt door zich zo af te gaan zetten, ook een beetje in de hand gewerkt. Maar ja, consequenties zal je zelf moeten dragen, de vraag is hoe door te dringen tot zo'n persoon. Ik denk dat Fajah een goede keuze heeft gemaakt door zo te reageren (niet op straat) en als er wat meer back up zou zijn naar Fajah toe Romana er wel over na zou zijn gaan denken. Je ziet het al aan der hele bekkie hoe ze het verhaal zit te verdraaien. Het is allemaal knip en plak werk, en denk dat er achter de schermen toch wel al meer frustratie was door Romana haar houding. Vond Mona als oma toch wel heel lief om te zien, super trots ook. Die moest echt even eerst geshockeerd worden met de bevalling en de kleine die er was. Vond dat erg aandoenlijk. Over die wieg dat is wel heel triest! Ik dacht in eerste instantie ook dat Fajah die weer mee terug had genomen. Maar vind dat echt niet netjes! En mbt Nicolette tsja haha ik vond het een beetje van de sterke tegen de sterke (Fajah-Romana) was is gaan botsen omdat Romana een koekje van eigen deeg kreeg haha. En toen kwam Nicolette om het even af te maken, en dingen te doen, recht te zetten. Was Romana ineens wel bereidt om te bellen, toneelspel. Puur aaien van de ego, zo van: Nu doet ik het wel, want (vul zelf maar in), Mijn invulling is: nu is er iemand die niet tegen me ingaat dus laat ik even zien hoe gewillig ik ben, not.
Zouden die meiden allemaal eigenlijk ook op dit forum zitten? Kan me zo voorstellen, dat Romana daar dan ook een les uit zou kunnen trekken.
Die moeder van die Romana, is dat niet die Mona die mee gedaan heeft aan Big Brother ?? Zal vast al gevraagd zijn maar ik ga geen 62 pagina's door spitten hihihi
Vanavond al. Leuk! Zat al te denken wat ik zoal ging kijken op tv. Ben ook benieuwd naar deze aflevering.