Afschuwelijk programma....:x Ik snap uberhaupt niet dat ze verder gegaan zijn met die meiden die niet willen stoppen met roken! Mijn idee zou zijn: we willen jou helpen, maar dan moet jij je kleintje helpen door te stoppen met roken! Tegelijkertijd ook heel sneu: die meiden groeien op in een bepaald milieu, hebben allemaal ook niet het buskruit uitgevonden, dus tja, dat ze zo worden kan bijna ook niet anders Ik hoop dat het goed komt met die kindjes en dat ze niet dezelfde kant op gaan. Ik vind die Nicolette Kluiver trouwens zo wie zo vreselijk als presentarice!
Ben ik het mee eens. Op grond van wat zou Chanel dan een verstandelijke beperking hebben vraag ik me af.. Of ik heb niet goed opgelet maar vond haar eerder een beetje autistisch over komen. Of het is gewoon een droge meid van zichzelf, kan ook haha. Dat die vrouw beweerd dat je volgens haar rond je 30e psychisch pas klaar bent voor een kind vind ik grote onzin. Het ligt er ook maar net aan uit wat voor een mileu je komt en hoe je bent opgevoed. Cultuur speelt ook een rol. Om mij heen zie en ken ik veel vrouwen die op hun 18e (of soms zelfs nog iets jonger) al moeder waren maar die zijn echt totaal niet te vergelijken met deze meiden. Die zijn (of waren destijds) getrouwd, hebben een stabiel leven, zijn volwassen, staan anders in het leven etc.
Ik zeg niet dat ze verstandelijk beperkt is,maar zo komt ze op mij wel over. Hoe ze praat ook. Verder vind ik dat er sowieso weinig verstand in je zit als je denkt roken en een te vroeg geboren kindje met laag geboortegewicht goed te kunnen praten. Of zeggen dat dat niks met roken te maken heeft..
Ze is toch niet te vroeg bevallen? Kon me herinneren dat ze 38 weken was geloof ik toen ze ingeleid werd..
Hmmm ok dat wist ik niet. Ik hoorde alleen dat ze t kindje eerder gingen halen en dat t 2400 nog wat woog Maar dan nog met die termijn zo'n geboortegewicht...
Keur het absoluut niet goed hoor Maar mijn zoontje zou lichter zijn met 38 weken (woog bij 35 wk 1870 gram ) en ik heb geen peuk aangeraakt tijdens mn zwangerschap.. Kan dus idd van het roken zijn maar ook niet rokende moeders kunnen kleine en lichte kindjes krijgen.
Eens. Vond ook dat ze in de oorspronkelijke aflevering zo apatisch, beetje lacherig, reageerde op de verloskundige toen hij zei dat haar baby het niet meer fijn had in haar buik. En dat de bevalling direct ingeleid moest worden. Of Chanel medisch gezien verstandelijk beperkt is weten we niet, maar we kunnen inderdaad wel stellen dat ze niet al te slim is.
Ik heb nog nooit gerookt, mijn dochter is geboren met 33+1 en woog 2495 gram... Dus zwaarder terwijl ze 5 weken eerder kwam...
Dat ben ik wel met je eens hoor. Ik vind roken tijdens de zwangerschap ook echt heel erg. Schandalig eigenlijk en ik krijg de kriebels van de zogenaamde smoesjes over stress en bla bla. Roken waar kinderen bij zijn vind ik trouwens ook not done. Maar Chanel vond ik vooral heel droog en simpeltjes overkomen, niet echt verstandelijk beperkt.
Haleluja, ik heb het programma net gekeken op uitzending gemist. Niet best, wat een domme wichten, sorry! Heb er geen woorden voor.
Ik heb het gisteravond ook gekeken via UG. Eigenlijk te irritant om af te kijken, maar ja. Het programma liep niet lekker, dat domme geklap ook tussendoor. Dom en achterlijk vond ik al die meiden niet. Nadia en Anna zeker niet! Die vind ik dus hartstikke zelfstandig en wijs en fatsoenlijk en die verdienen mijn respect. Twee meiden Rmana en Daphne (die van Fajah en Nikki) vond ik ronduit ordinair! Net als Fajah zelf overigens. Ik heb die uitzending niet gezien, maar die stukjes waar ze zo tekeer ging, wat erg!! Ze was zelf tienermoeder en had daarvoor dus al een abortus ondergaan. Zelf dus geen haar beter, maar zit daar wel een beetje uit de hoogte te doen van: kijk mij! Nou, daar zou ik dus ook niks van aannemen! Ik vind Tanja Jess trouwens echt een lieve meelevende vrouw. Mooi mens ook, die zie ik liever dan Kluiver.
Chanel is zéker wel verstandelijk beperkt. Geen twijfel mogelijk.Alles wat uit dat bekkie komt én ook nog ergens op slaat (is niet zo veel, geef ik toe) heeft ze gekopieerd van mensen om haar heen. Ze heeft zelf geen idee wat ze zegt. Ze brouwt na. Kan er niets anders van maken. En ja, als je verstandelijk beperkt ben, dan ben je ook gewoon dom. Of iig dommer. Dat we bij dit woord een nare bijsmaak krijgen, is weer wat anders. Is wat mij betreft dezelfde discussie als allochtoon en buitenlander. Het ene woord is gewoon een eufemisme voor het andere woord, maar gelijke betekenis.