Vier handen op één buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 0Zebra0, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bah wat een wijf zeg, en die pokkezooi in dat huis.

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Zo, ik heb nog niks van deze serie gezien. Alleen de intro op de website zojuist.

Wat een domme meiden! Roken tijdens je zwangerschap! Zijn ze helemaal betoeterd!

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Wat erg dit!!! :(:(

Arm mannetje en arme oma! Die meid van 19 van vorige keer met borderline hield tenminste zichtbaar van har meisje. Deze meid is zo onverschillig, bah!! Wat ook een teringzooi daar! :$

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Medelijden met dat babietje met zo n moeder

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nou het was weer een bijzondere aflevering :s. Ik heb niet het idee dat ze heel gek was op het zoontje. Oordelen is natuurlijk heel makkelijk, maar ik vind het al gek als ' tienermoederschap' in de familie zit...

Inderdaad roken tijdens zwschap, moeder op laten draaien, simpele mensen ( sorry) en een troephuis. Het verhaal klopt ook niet helemaal. Oma werkt fulltime 12 u per dag maar kan wel 3 dgn oppassen?! En die troep inderdaad, gewoon open vieze luiers. En de keren dat er werd gefilmd het kindje voor de tv. Nouja, het zal allemaal wel maar ik heb weinig hoop op een fatsoenlijke jeugd voor het jochie...

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Mijn schoonouders stonden onverwachts op de stoep, dus heb het gemist:(
    Ga het morgen terug kijken

7. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik denk ook wel dat t meisje niet zo mondig was, en dat er daardoor nu een beeld is ontstaan.

Ze was inderdaad wat onverschillig, maar die indruk had ik niet op het einde.

En de troep, tjah, dat zal ze nog moeten leren. Zolang het maar geen bende is in de box of het bedje is het nog geen heel ernstig groot probleem. Zag in elk geval geen etenswaren slingeren.

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik heb het niet gezien. Is het de moeite waard terug te kijken of?

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    jawel, ik heb ook net terug gekeken..

10. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb 't ook net terug gekeken en ik vond het weer mooi om te zien. Niet alle jonge meisjes betoveren zichzelf meteen tot uber-mama. Dit zie je zo vaak, dat de 'oma' moet opdraaien voor het grootste deel. En dit is maar een klein deel op video. Ik vond haar iig overkomen als een échte puber die enorm d'r best doet, zeker aan het einde!

11. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Heb het net ook terug gekeken. In het begin keek ze er nog wat makkelijk tegenaan, maar uiteindelijk ging ze toch haar best doen. Ze had gewoon even iemand nodig die haar de ogen opende en ik denk ook dat ze even de tijd nodig heeft gehad om tot zich door te laten dringen dat dat kleine manneke haar nodig heeft.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heb het ook gekeken gisteren...ik denk dat ze in het begin nogal moeite had.
    Uiteindelijk werd ze toch wel serieuzer.

13. Onje

Onje Niet meer actief

Vond ik ook, leek wel een lappenpop.

14. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    en dan een tatoeage willen laten zetten met de naam van je kind!
    leer eerst maar eens volwassen te worden en voor je kind te zorgen!

en dan die vreselijke troep in haar kamer...volgens mij weet ze niet beter, want het hele huis zag er zo uit! haar moeder weet ook niet echt wat opruimen is.

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik vind het een leuk programma! :)

16. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik vind het inderdaad weer een heel typisch beeld geven van de onvolwassen, puberige 18-jarige die het liefste nog elke avond uitgaat en geen enkele vorm van verantwoordelijkheid aan kan. Ik weet dat ze er zijn, maar laat alsjeblieft ook zien hoe het OOK kan en niet alleen de extreme voorbeelden.
    Ik ben zelf ook een jonge moeder (21 toen ik beviel van mijn dochter) maar woonde niet bij mijn ouders, gewoon samen met mijn vriend in ons eigen huisje. Opleiding afgemaakt en werkte gewoon. We hebben ook bewust voor onze dochter gekozen. En uitgaan heb ik misschien tot mijn 16e leuk gevonden.

Ik vind het jammer dat ze daar niet ook een voorbeeld van laten zien, wat mij betreft mogen ze er best bij laten zien dat het ook zwaar is af en toe en dat iedereen er wel eens doorheen zit. Maar ik word een beetje gek van al die sneue typetjes die ze hier vertonen. En niet alleen bij dit programma, bij 'Tienermoeders' konden ze er ook wat van (hoewel daar wel 1 meisje bij zat die het wel aardig deed). Zo jammer weer.

17. Delta

Delta Niet meer actief

dat klopt wel, maar tv blijft sensatie, zeker met dit soort programma's.
    babyboom bijv. is een ander soort programma, daar lieten ze ook een jong meisje zien die het heel goed deed.
    ligt echt aan het programma denk ik.. en iedereen weet wel dat er veel meiden zijn die jong moeder zijn geworden die het wel goed doen toch :)

18. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Maar wat vinden jullie van de coaches? Ik vond Nikkie wel goed, die was kordaat en probeerde het gedrag van dat meisje nog een beetje te nuanceren. Birgit vond ik teleurstellend. Het meisje was minder lastig mee om te gaan in vergelijking met het eerste meisje, maar we zagen maar één confronterend gesprek tussen Birgit en Kimberly. Wellicht zijn het er meer geweest, maar ik vond het coachen nogal magertjes. Ja financieel heeft ze hen wel goed gecoacht, haha.

Wat jullie?

19. Delta

Delta Niet meer actief

Vind ik ook trouwens MamaHeleen. Vond Nikki het echt goed doen.
    Birgit vond ik ook tegenvallen.. Ben benieuwd naar volgende week! Wie is er dan? :)

20. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik vind dat hele gecoach sowieso een beetje onzin. Het zijn BN'ers, geen hulpverleners en ze komen maar een paar keer langs.. Even een onderonsje van "je moet dit en dit" waar de puber zich vervolgens niks van aan trekt en ze geven wat duurs en that's it. Dat eerste meisje werd vooral geholpen door het tienermoederhuis waar ze heen ging en bij de tweede viel na een paar maanden vanzelf het kwartje een beetje.

@Delta: Ik begrijp dat er sensatie moet zijn, daarom mogen er wat mij betreft ook zulke gevallen tussen zitten. 50-50 ofzo. Maar ik vind dat er nog veel vooroordelen zijn over jonge moeders. En daar helpen die programma's niet aan mee. Ik merk het ook hoor, dat mensen vragen hoe oud ik ben en daarna zeggen "zo dat is nog jong" en dan gelijk daarna "maar zo gedraag je je niet hoor!!" alsof ik me voor mijn leeftijd zou moeten schamen.

Deel Deze Pagina