Nooit geweten dat dat zoveel kan verschillen joh! Ons huis is ongeveer 120m2 met de bovenverdieping erbij. Met tuin erbij ong 420m2 (voor en achter). Hebben er een flinke tuin bij.
Netjes hoor! Ligt er ook echt aan waar je woont inderdaad.. Wij wonen in een monumentaal pand wel hoor, in Kralingen, dichtbij het centrum.. Maar wat duurde die aflevering kort voor mijn gevoel vandaag! Gelukkig wel een happy end volgens mij.
Ja, ik vind dit ook de leukste meid tot nu toe! Eindelijk niet eens zo puberaal en ondankbaar. Wel jammer dat ze rookt tijdens de zwangerschap. Maar die stiefvader.. brr kreeg er de rillingen van. Kan echt niet tegen dat soort mensen, zo denigrerend naar anderen praten "Ja lieve schat moet je eens luisteren.." en alles beter weten
Nou dat vind ik toch ook! Ze doet het toch allemaal maar! Ik denk dat die achtelijke stiefpa daar flink dwars zat. En die Mitchell leek misschien wel een zoutzak, ik denk dat hij zich flink zat te verbijten om het gedrag van die stiefpa, en daarom gewoon maar niks zei. Dat kan ie maar beter doen dan daar ruzie gaan zitten maken. Hij leek me toch ook wel een betrokken papa. Dit was de eerste aflevering waarvan ik denk: die komen er wel. En Samantha was daar de wijste van allemaal! Pas 17 en ze doet gewoon wat ze moet doen, zoo relaxt en zo verantwoordelijk. Nee hoor, petje af!
Ik heb de aflevering met Samantha nog niet gezien, moet hem nakijken deze week op uitzending gemist. Haar eigen vader is trouwens wel een hele fijne man, begaan en kan je ontzettend mee lachen. Hij is de man van mijn nichtje namelijk en beide zijn ze ontzettend trots op kleinzoon en zijn dochter.
leuke aflevering. Ik kom uit Woerden en een paar weken werden er bij ons winkelcentrum opnames gemaakt. Wel grappig om dat nu terug te zien op tv. Ik vond het echt een heel andere aflevering dan de anderen. Ze werkten, hadden echt plannen.
Ik heb de uitzending net gekeken in uitzending gemist. Geen slechte ouders, absoluut niet. Maar wel wat makkelijk om het naar opa te schuiven. Die man vroeg er niet om dat zij kinderen kregen. Wat mij betreft mocht Mitchell dat lekker zelf doen. Beetje verantwoording nemen. En Samantha had het ook prima zelf kunnen doen, of kunnen vrouwen opeens niet verven? Maar goed, al met al, goed afgelopen. Heb wel een beetje een naar gevoel bij oma, mensje is ziek en dan ook nog schuldsanering, dat gaat niet in je koude kleren zitten denk ik. Ze hebben nu wel lekker een eigen huisje en alles wel oke voor elkaar. En weer dat roken tijdens de zwangerschap, vraag me nou echt af waarom ze het in hun hoofd halen. Vond het wel grappig, dat er niet gerookt mag worden in de woonkamer als de baby er was, maar dat Samantha zelf wel rookte terwijl ze zwanger was. Beetje dubbel op.
sorry maar ik snapte het niet ze zitten in de sanering oke kan niets voor je om te schamen... ze zegt we moeten rondkomen van 56 euro per week hoe kan je dan met zijn alle roken en nog eens voor weet ik veel hoeveel personen patat halen
En een hele hoop bier overdag drinken Ik snapte dat idd ook niet en vroeg me hetzelfde af Ik had een beetje een vreemd gevoel over de stiefvader. Alsof moeder bang van hem was en hij alles te zeggen had thuis. En idd ook raar dat Samantha een sigaret opstak na de discussie over roken in huis en ze zelf gewoon de hele zwangerschap en nu nog binnen rookt
Njah, niet vergeten dat schoonzoon en dochter thuis zitten met 2 inkomens........ En lijkt me niet verkeerd als die ook wat betalen. Bedoel, menig tienermoeder krijgt niet het halve huis omdat ze een baby krijgen hoor. Wat dat betreft vond ik ze nogal verwend overkomen.
dit ook ja ... ben dus niet de enige die het opviel vond haar ook verwend ,... en idd dat roken ging nergens over ze rookte zelf ook