Ik vind roken tijdens de zwangerschap geen teken dat ze onvolwassen is. Ik zie wel meer volwassenen roken tijdens de zwangerschap (wat ik overigens niet begrijp). Ik vond haar juist heel serieus overkomen en wilde echt gaan voor het kindje. Oké dat zeggen ze allemaal, maar toen het kindje geboren was, nam zij echt de verantwoordelijkheid en liet het niet aan oma over, wat je wel zag bij de tweede aflevering met Birgit. Zij waren echt de ouders en lieten opa en oma er niet voor opdraaien. Ik zeg ook: petje af!
Echt een heel leuk en interessant program om te volgen. Heel goed dat ze op tv laten zien dat het geen makkie is om een tienermoeder te zijn (of worden). Met hulp van een BM lukt het toch wat makkelijker.. Tuurlijk zijn er dingen waar ik het niet mee eens ben of aan erger, maar het zijn niet voor niks tienermoeders. Eigenlijk hadden deze meisjes nog een paar jaar moeten genieten van hun jeugd zonder kids. Nu zeg ik niet dat je met kind niet meer geniet, maar kom op dit zijn (soms) zelf nog kinderen. Moet wel zeggen dat Samantha erg volwassen overkwam en vocht voor haar gezinnetje! Ik hoop door dit programma de jeugd van tegenwoordig denkt; toch maar pil of condoom gebruiken want ik ben hier nog niet aan toe
Ik heb gister teruggekeken. Vond dit een leuke, serieuze meid. Met het verschil dat zij het niet alleen hoeft te doen. Volgens mij is Mitchell een lieve en betrokken papa.
Waar ik de vorige aflevering het meest aan irriteerde was de opmerking '' Nou, 5 euro kan je krijgen'' toen de moeder begon over evt een bijdrage van 50 ivm dat ze het financieel heel zwaar had enzo. Dan had ik echt gezegd van, dan betaal je ALLES lekker ff zelf.
nou inderdaad! maar wat ik dan ook weer niet snap.. 58 euro per week krijgen en wel naar de frietzaak een tas vol gaan halen ? maargoed waar maak ik me druk om ,maar toch dacht ik tjeee
ahh cute....alweer zo heftig zeg!! jammer dat ze uit het ziekenhuis loopt met 2 maxi cosi's....helpt niemand haar!?? En dat in de badjas vind ik wel eng..... zie haar zo op de grond glibberen.. verder vind ik haar een lief meisje, en wel zorgzaam volgens mij!
Ik heb t begin gemist. Wat is het verhaal, dat haar moeder en broertje niet in NL wonen en zij in d'r eentje woont? Zijn die gewoon vertrokken ofzo?
Snap niet dat moeder en broertje wel tickets naar Frankrijk kunnen betalen telkens maar niet de huur (moeder zorgt voor schizofrene tante ipv haar dochter en kleindochters ) Ook vond ik het opmerkelijk dat Bridget wel een 3D echo, halve inboedel op de flat van moeder betaalde, (banken, nieuw laminaat, nieuw bed, kussens, vloerkleden etc.) Had dan beter haar schuld van 3000 af kunnen betalen zodat ze schuldenvrij was Schuld van boekengeld middelbare school, orthodontist etc wat eigenlijk moeder had moeten betalen (vind ik) En huurhuis is van haar moeder en dochter kan opdraaien voor de huur Krijgt weinig bijstand en toeslagen omdat ze inwonend is bij moeder. Maar snap niet dat het programma zo eindigt dat ze nog steeds schuld heeft. Die laminaatvloer die Bridget liet leggen was al minimaal de helft van al haar schulden, tel de rest erbij op wat ze heeft gelregen van Bridget en haar schuld was afbetaald
nou dat vond ik ook..spullen kreeg ze al voor niks...zo lief van die vrouw!! moeder van haar heeft bordeline en moet zorgen voor haar schitzofrene zus (schrijf je dat zo?) en zit met haar knieeen ofzo? nou vind haar wel heel zorgzaam, ze lijkt mij een lieve moeder
Nou idd Daantje.. om te huilen gewoon. Zou me echt in de steek gelaten voelen door moeder/vriend/ etc. als ik haar was ;(
Vond dit zo'n zielige aflevering.. Vol met schulden, twee kindjes, er alleen voor staan... Dan besef ik me des te meer hoe goed wij(mn meisje en ik) het hebben...
De deurwaarder neemt dadelijk alle spullen inclusief de kinderspullen die ze heeft gekregen van Bridget toch weer mee, dus had beter andere geregeld kunnen worden Nu heeft ze dadelijk én schuld, én geen spullen Als Bridget bijv de huur had betaald voor een paar maanden had ze iig nog onderdak gehad en haar spulletjes
Vind knap dat ze het zo doet met 2 kinderen. Maar vind wel dat ze overal zo makkelijk over denk. Eigenlijk heeft ze toch niet meer keus dan het tienermoederhuis?
snap niet dat ze niet gewoon naar een tienermoeder huis gaat van uit daar kan ze toch verder kijken ze was wel heel lief voor haar kindjes vind het van haar moeder ook egocentrisch ( of hoe je het ook schrijft) je laat je kind toch niet zo achter je moet toch zorgen voor je kind
ze vond het zonde van de spullen die ze had gekregen, die kon ze niet meenemen naar dat huis. Ik zou zeggen: al die spullen op marktplaats (ook de vloer), dan kan ze wat afbetalen. In dat tienerhuis zitten totdat ze weer geld heeft om op zichzelf te wonen. Toen ik 19 was deelde ik ook een badkamer met huisgenoten. Ze wil geen ruimtes delen, maar dat is toch heel normaal?
Ik denk eerlijk gezegd dat Bridget geen ene cent heeft hoeven uitgeven hoor...volgens mij is dat allemaal vanuit bedrijven/bekenden gegeven. Het is gewoon triest dat er voor deze doelgroep zo weinig hulp is. je wordt van kastje naar de muur gestuurd en als je zo jong bent dan weet je het gewoon niet meer. Dat tienermoederhuis zou een oplossing voor haar kunnen zijn en ik hoop dat ze uiteindelijk ook daarvoor kiest, maar ik weet dat daar ook niet altijd alles wordt geregeld..die schulden blijven dan nog steeds...het is gewoon diep triest.
Wat een schrijnende situatie is dit, echt triest ik hoopte op een goede afloop van het programma maar helaas Dat die moeder zomaar is vertrokken terug naar frankrijk en haar dochter achterlaat met haar schulden en 2 baby's, schandalig.. Ik heb echt met het meisje te doen.. ik vind dat ze heel goed voor de meisjes zorgt. Ik hoop dat ze verstandig is en naar het tienermoederhuis gaat, een beetje begeleiding is toch wel nodig. Al kan ik heel goed begrijpen dat het daar moeilijk mee heeft, ze is denk ik al heel jong aan haar lot overgelaten en daardoor een beetje vrijgevochten en dan moet je ineens de touwtjes uit handen gaan geven.. Ik zou haar echt een dikke knuffel willen geven...
De spullen die Bridget meebracht waren niet nieuw hoor.. Ze zei dat ze uit haar buurt had rondgevraagd naar dingen. En ik vind niet dat Bridget voor haar schulden moet opdraaien. Lief meisje, leuk voor haar kinderen, maar wel een beetje naïef.