Vier handen op één buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 9 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Ik vond het heel dubbel. Ze had het goed voor elkaar, maar stond ook echt op standje overleden.
    Hoe ze over River praatte vond ik ook dubbel.. "het kindje". Ze stroomde niet over van liefde, zeg maar.
     
  2. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.627
    3.753
    113
    Ja!! Dat gezichtje van dat meisje... zo verdrietig. En dan later zeggen dat ze het wel grappig vond om te horen hoe haar moeder reageerde want ze wist wel dat ze niet van babies houdt en dat ze niet zou willen oppassen.
     
  3. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.448
    2.261
    113
    Oh zo vreselijk zielig. Dat meisje wil je toch eigenlijk gewoon het liefste vastpakken en knuffelen. Echt die moeder die vond ik niet helemaal goed wijs
    Denk dat ze misschien ook beter een oudere bekende moeder hadden kunnen nemen. Die had denk ik veel meer aandacht geschonken aan de gevoelens van dat meisje die helemaal weg gestopt waren
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Pf iig een moeder die weet hoe het is om geen warme familie te hebben: dit was voor maxime een ver van haar bed show. Zoals Karin Bloemen zo'n goede match was de vorige keer met 'haar' tiener
     
  5. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.627
    3.753
    113
    Ja, ik zag hier langskomen dat ze het zo leuk deed... nu kijk ik dit programma niet zo vaak maar ik vond helemaal niet dat ze het goed deed! Elke keer had ze 'iets leuks' voor Loeki dat ik dacht: een babyshower met iemand die je niet kent, hoe leuk is dat???

    En maar zeggen dat ze ook na de geboorte iets voor zichzelf moest blijven doen. Ja, hoe dan? Als er werkelijk niemand een uurtje op je kind wil passen!

    Gelukkig is de papa een beetje bijgedraaid alhoewel mij het een slecht idee lijkt om gelijk weer te gaan hokken...
     
  6. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Ik vond Maxime ook oppervlakkig in contact met Loeki. En zag dat ze het moeilijk vond om niet alle aandacht op zich te trekken, normaal gesproken gaat het natuurlijk om haar.
     
  7. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.033
    15.040
    113
    Nou ik vind 1 avond in de 14 dagen ook geen peanuts. Vond dat maxime daar veel te veel op hamerde. Niet iedereen heeft zulke bereidwillige ouders als zij.
    Mijn moeder wil ook niet structureel oppassen. Incidenteel met alle liefde, kan het altijd vragen. Maar ze wil niet aan een vaste dag zitten.

    Overigens zou ik mijn dochter ook niet uit huis zetten maar vond het wel goed dat moeder wel meehielp met woning zoeken etc. In die 45min krijgen we lang niet alles te horen, misschien speelt er een goede reden waarom ze het niet in haar huis wil maar is dat te privé voor tv
     
  8. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    ik vond het haar ook niet super goed doen. Ze probeerde het echt wel, maar ze vergeleek het zo met haar eigen situatie. En eigenlijk was die totaal anders, op het stukje jong en ongepland zwanger na.
     
  9. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.033
    15.040
    113
    En is een babyshower sowieso leuk met 2 personen? Nog nooit 1 meegemaakt maar mijn idee is dat het altijd wel met meer is? Vond dit er sneu uitzien.

    Ik had zelf denk ik iets van high tea geregeld icm fotoshoot waarbij je ook van die jurken etc kan lenen, iemand die make up doet, iemand voor de haren desnoods ook nog...
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Mijn tweede babyshower was ook met 2 gasten, heerlijk :) had ook geen puf voor meer haha Maar idd dat werd gewoon een high tea in een restaurant. Dus was gewoon een heerlijke middag relaxen en lekker eten met 2 vriendinnen op hun kosten :D

    Je moet wel een geschikte activiteit bedenken voor het aantal mensen inderdaad. Een echt feestje zonder gasten is ook beetje triestig,terwijl alleen uit eten gaan dat juist weer niet is
     
    toch3 vindt dit leuk.
  11. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.033
    15.040
    113
    Ik zat nu echt te wachten op "surprise, hier zijn familie/vrienden!" moment bij de aflevering.

    Net als bij jou lijkt me super, gewoon gezellig wat eten
     
  12. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Haha ik ook.

    Ik wou geen babyshower, heb ik niks mee. Dus nam mijn beste vriendin mij mee uit eten.
     
  13. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.846
    16.878
    113
    Vrouw
    Nou vreselijk he :cry:
    Zo'n sterke meid voor haar 17 jaar..
    Kan me niet voorstellen dat je je dochter zo aan haar lot overlaat op die leeftijd.
     
  14. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Wie heeft nog meer de aflevering gezien gister? Wat een bijzonder stel. Jammer dat ze deze instelling op deze leeftijd al hebben.
    Ik vond het van het ziekenhuis goed dat ze even langer moesten blijven ivm de zorgen vanuit het ziekenhuis over hun!
     
  15. Sunshine1993

    Sunshine1993 Niet meer actief


    Echt w.t.f terug boeken van zowat alles. Waarom werken zij niet? En geeft niemand hun een schop onder hun kont. Ergste is nog... Dit soort ' mensen' veranderd vaak niet. Ik heb zo een schoonvader en broer.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.424
    934
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ja het koppel van gisteren waren niet bepaald een helder licht hè o_O. Naja aan de ene kant weten ze denk ik ook niet beter omdat ze waarschijnlijk geen beter voorbeeld hebben gehad vanuit hun opvoeding.
     
    GossipGirlxoxo en Spectre vinden dit leuk.
  17. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Ik ga het nu terugkijken, ben benieuwd.
     
  18. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.509
    3.197
    113
    Vrouw
    Dit is natuurlijk speculeren maar ik denk het ook ja. Ik ben wel heel benieuwd hoe het nu met ze is. Ik las ergens dat ze toch het huis uit zijn gegaan en een baan hebben. Dat vind ik dan wel weer heel knap!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. TempusFugit

    TempusFugit Actief lid

    16 sep 2017
    138
    298
    63
    Vrouw
    Ik vond het niet zo'n leuk stel. Ze ondernemen zelf weinig om hun leven beter/op orde te krijgen. Staan er heel afwachtend in om te kijken wat een ander voor ze kan regelen of op hun pad brengt, afgezien van het stoppen met roken.
     
    GossipGirlxoxo en Spectre vinden dit leuk.
  20. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ze geen goed voorbeeld hebben gehad en ook niet beter weten. Jammer dat de kans in de pizzaria niet werd aangegrepen.

    Ik zat tijdens de bevalling steeds naar de billen van de verloskundige te kijken :|
     

Deel Deze Pagina