20 en 4 kids. Hemel. Als ze dit tempo door zet breekt ze nog eens t werp record! Ik vond haar wel leuk, serieus en met de toekomst bezig. Oogde ook veel ouder door haar gedrag. Maar die kerel? Dat is geen toekomstmateriaal.
Vond het zo sneu dat ze zei dat ze gewoon niet op hem rekende, en dat het dan alleen maar kan mee vallen. Met 4 kleine kinderen, waar van 3 onder het jaar en 1 in het zkh gewoon alles zelf moeten doen.. pfoeh ik doe het dr niet na.
Pittig hoor, 4 kids op je 20e, en dus leven van je studiefinanciering en toeslagen. Hoop dat ze dr stage echt af kan maken uiteindelijk, en dat papa toch meer betrokken is bij de kids, dat geeft haar misschien enigszins ademruimte, maar denk niet dat dat gaat gebeuren
Stoere meid hoor! Heeft het echt wel goed op orde, fijne aflevering om naar te kijken. Ze komt er wel Maar wel pittig!!
Ik vond deze hele aflevering... wauw. 15 en dan zwanger. En dan het hele stukje. "Mijn moeder vond mijn tieten groter en toen ik sliep ging ze in mijn tepels knijpen en toen kwam er melk uit en toen wist ze het zeker!" Echt heel erg schokkend En dan een lapzwans van een vader die al een kindje heeft waar hij niet voor betaald en voor zijn zoontje eigenlijk ook niet alleen als hij nog iets over heeft En dan bij 1 kindje twijfelen of je wel een kindje wil vanwege geen ruimte/geld maar als je ziet dat er 2 komen dan weet je al meteen dat je het niet doet Volgens mij kwamen de kindjes niets te kort hoor en ze zag eruit alsof ze echt wel haar best deed maar jeetje zeg, 4 kinderen, 20 jaar, geen inkomen. Wordt er een stage geregeld en dan je arm breken en nog een jaar langer erover moeten doen. Het valt allemaal niet mee zeg maar
Ze had het zeker wel goed voor elkaar hoor, maar je vraagt je toch een beetje af hoe het uberhaupt zo ver is gekomen.
Ik vond dat ze heel erg sterk overkomt. Ik vind het onwijs knap hoe ze alles zo voor mekaar krijgt! Tegelijkertijd heb ik ook wel dubbele gevoelens erbij. Er zijn zoveel jonge koppels met dubbele inkomens die maar geen woning weten te bemachtigen en daardoor zelfs.niet eens kinderen durven te beginnen. Zoals de juf van mijn zoontje in groep 1. Echt heel lieve vrouw.en dan heb je dus twee hardwerkende mensen terwijl het dus zo'n tienermeisje allemaal voor je idee maar op een presenteerblaadje wordt aangereikt
Mijn nicht "vernoemde" haar dochter naar haar overleden moeder (mijn tante dus), zoals ze het zelf noemde. Haar moeder heette Hennie en dochter Denise...