Vier handen op een buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ja dat vind ik ook. Ik zie liever een programma ober tienermoeders met problemen die ze zelf ook aan willen pakken maar even (wat)hulp nodig hebben.
    Dit seizoen willen ze zelf niets veranderen.

2. Veera

Veera Niet meer actief

Ben benieuwd naar vanavond. Ik kijk altijd graag Teen Mom maar dat zijn tenminste nog normale meiden. In dit programma zijn t tokkies pff ze verdienen niet eens hulp, alleen die kindjes wel natuurlijk..

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Teen mom normale meiden?? uh er zit toch iemand bij die aan de drugs zit en haar kindje niet meer mag zien, iemand met veel ruzie met haar vriend met geweld aan toe. Doel op de eerste meiden van het programma. Zag laatst dat het al weer een aantal jaar geleden is dat die werden gevolgd en nu nog steeds, dat je dat kan:$

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Dat komt waarschijnlijk omdat de omgeving het zelfde is en denkt? Elke ouders/schoonouders van de meiden roken bijv ook.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Idd denk ik dus ook, de omgeving is niet heel anders dus krijgen ze er ook niks over te horen.

6. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Wat mij dit seizoen vooral opvalt is dat er erg weinig hulp nodig is etc. In vorige seizoenen werd er "echt" geholpen met bijvoorbeeld regelen van hulp/woning/uitkering etc etc. Lijkt wel of ze iets kansloos verzinnen om maar een verhaaltje te hebben.
    En ik ben zelf anti roken tijdens de zwangerschap (zelf gelijk gestopt na postieve test) maar denken ze nou elke aflevering opnieuw serieus dat iemand die tot week 36-37 heeft gerookt nog even gaat stoppen? Please zeg... Come on... Wat een simpel gedoe steeds weer....

7. Veera

Veera Niet meer actief

Ja die zitten er ook tussen dat s waar. Maar op de 1 of andere manier komen ze normaler over

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Ik vind dat stelletje van teen mom leuk die gaan trouwen enz die tenminste nog samen zijn. Dat meisje dat heeeel veel gegroeid is in gewicht. Verdorie kom er niet op. Dacht dat zij hun kind ook voor adoptie hebben gedaan.

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ben ingeschakeld :)

10. mumija

mumija Niet meer actief

Dit. Helemaal mee eens.
    Eigenlijk schandalig dat dit al 4 afleveringen zo is. In plaats van helpen draait het er uiteindelijk op uit dat ze nog verder de afgrond in zakken doordat heel Nederland mee kijkt en kan oordelen.

11. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Catelynn en Tyler :)

12. Veera

Veera Niet meer actief

Catelynn :D

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

ik weet niet wat ik er van moet denken.
    Die gozer vind ik maar raar in elk geval :p

14. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Pff en weer roken. Snap dat toch echt niet. Die kerel ook. Kan wel werken maar ach heb toch een uitkering en "ik mis een stukje hersenen"...

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Weet iemand waar die bn'er van is? Ik ken haar namelijk niet..

16. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Ze is cabaretière, maar ik ken haar verder ook niet!

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ken haar ook niet, maar vind d'r wel leuk geloof ik!

18. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Schijnt een stand up comédienne te zijn. Ze werkt ook met Raymann. Ze lijkt mij lief.

Zou die peuk wel uit die meiden hun bek willen rammen, maar ja, dat is kindermishandeling. ;)

19. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik mag der ook wel. Ze is wel straight to the point en wijst ze op de juiste dingen.
    Ken der verder ook niet

20. Veera

Veera Niet meer actief

Haha die BN'er is echt grappig al ken ik haar niet.

Deel Deze Pagina