Pfff.. Als zelfs Ellemieke er door in tranen is.. en dat wordt vader. Hij heeft echt hulp nodig, heb gewoon met hem te doen. Hier zit zoveel meer achter..
Ik denk dat de tranen bij Ellemieke ook voortkomen uit een stukje angst. Geen idee hebbende met wat voor iemand ze te maken heeft. Deze jongen heeft echt psychiatrische problemen en een goede psychiater en psycholoog nodig.
Jeugdzorg kan aanrukken hoor! Wat denk je van een baby erbij die huilt s nachts....gaat hij helemaal door het lint!
Er kunnen heel veel Wajong uitkeringen gestopt worden blikt uit dit programma. Ik irriteer me mateloos dat we allemaal mensen zien die bewust misbruik maken ervan, en blijkbaar lukt dat ook nog...
oeps alleen die babykamer. 🙈 Waarom leggen ze die uk niet in een bedje naast hun eigen bedje. Ik had ook geen babykamer tot mn zoontje 8 maanden was.
Ik vind het heel erg om te moeten zien dat deze jongeren hier bewust misbruik van maken. De Wajong uitkeringen liggen onder vuur, terecht ook. Maar mensen als ik (Wajong met meerdere chronische ziektes) krijgen dus ook een brief op de mat dat ze ineens weer deels moeten werken
Ik ben niet aan het kijken maar over werken gesproken, de mentaliteit van van sommige mensen tegenwoordig is echt om te huilen. Mijn buurjongen van 25 komt zijn bed niet uit voor een baan van 1100 euro... zijn moeder zegt ook: waar moet die jongen dan van sparen? Nee, lekker thuis zitten is natuurlijk veel beter
Ja inderdaad.. mensen zoals jij en mijn zus (is ook chronisch ziek) worden hier de dupe van. Pff.. dat meisje is echt een beetje wereldvreemd. Heeft geen idee wat er allemaal bij een baby komt kijken.
Ja ik denk ook dat ze wel wat heeft hoor. Als je niet eens weet wat je nodig hebt voor een baby is wel erg. Ze weet niet eens wat een aankleedkussen is??? Ik zat uren op google en zp haha.
Maar wat ik niet snap is waarom dit soort lapzwanzen dan niet hoeven werken??? Is toch te erg? Geen cent meer aan geven, niet willen werken is ook niet eten, jammer dan.
Heb zo'n flauw vermoeden dat de kinderbescherming zo weer terug komt in het verhaal.... Als ze al niet weet dat je een aankleedkussen e.d. nodig hebt, hoe kan je dan een kind verzorgen?
Haha die naam. Ik zei al tegen m'n vriend, let op wordt weer zo'n ordi naam, Jaydelano of Marylano HAHA is t ook nog zo zucht