Nu ik wat langer zit te kijken, valt het inderdaad toch weer vies tegen. Had ze verstandiger ingeschat zucht
Nou he idd walgelijk! Geen geld voor de hond maar wel flink achter de hand voor een auto, appartement, kleren. Hebben ergens plantjes staan denk ik. Geen zuivere koffie hoor.
Ik vind sommige reacties hier wel wat overdreven om meteen te roepen dat het paupers zijn. Ze zijn gewoon nog heel jong en ze proberen het juiste te doen. Hij maakt zich gewoon heel veel zorgen om zijn zwangere vriendin die hij nu achter moet laten. Hij heeft misschien wel hele domme dingen gedaan en moet daar nou voor op de blaren zitten. En het is typisch tiener gedrag om overal voor te vluchten en uit te stellen. Ik denk dat ze het heel graag goed willen doen maar niet weten hoe ze er moeten komen. Ik begin me alleen af te vragen waar zij al dat geld vandaan halen....ze zijn helemaal alleen, geen cent te makken maar wel erg veel uitgaven gedaan.
O my god Gezondheidsklachten faken om je f.ucking criminele boyfriend die iemand heeft mishandeld eerder uit de bak te krijgen. Mag toch hopen dat hij tot de laatste minuut vast zit. En die schoonmoeder lijkt me wel een aanpakker!
Tiener?! LMAOOOOO die gozer is 23. Dus nee sorry voor mij gewoon paupers; klaar. Die auto en spullen enzo zijn denk ik gewoon van een lening of afbetaling ofzo.
OMGGGG 23 jaar en niet je verantwoordelijkheid nemen. Wat een kneus die gozer. 😷 Ik vind dit echt kansloos hoor.