Vier handen op een buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
  2. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    heb ook zitten kijken, vond het wel heel bijzonder dat die vader maar 4 uurtjes werkte, en idd dan ook gewoon een uitkering krijgen! Wel heftig zo snel achter elkaar zwanger en dan ook nog je huis verliezen! en die schoonmoeder idd, wat een mens!
    blijft een mooi en bijzonder programma..

3. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb wel eens gehoord dat dit zo'n leuk programma zou zijn en dus een keer teruggekeken. Nou, ik vond er niks leuks aan. Alleen maar rokende asovrouwen die niet weten wat het inhoudt om moeder te worden. Vind dit eerder vallen onder leedvermaak dan leuk. Wat triest voor die kinderen om in zo'n situatie grootgebracht te worden. Ik hoop dat ze passende begeleiding krijgen.

4. DevilFromHeaven

DevilFromHeaven Actief lid

9 mrt 2014
    122
    0
    16
    Ik denk wel dat ze een goeie moeder is, die vriend vind ik een lamlul van wat ik heb gezien ;)
    Euvgenia vond ik wel heel leuk :D

5. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik heb ook voor het eerst gekeken en vond de vader ook een lapzwans!!! en wat betreft die grootmoeder dat is een cultureel iets..Ik zou het niet pikken iedergeval, ze heb wel prachtige kinderen en dacht ook dat het jongetje iets van albinisme in zich had, maakt niet uit was een schattig joch, hoop dat ze het redden.

6. Camila

Camila Lid

27 nov 2015
    6
    0
    0
    De manier waarop oma reageert heeft niks met cultuur verschil te maken. Mijn schoonmoeder woont ook in Suriname en is ook naar Nederland gekomen om mij te helpen de laatste weken van mijn zwangerschap. Maar gelukkig alleen geholpen wanneer ik dat wou en netjes in een hotel geslapen. Na mijn bevalling was ze er alleen als de kraamverzorgster weg was.

Hoop dat het meisje echt haar ogen open doet want hoe haar vriend overkwam op tv.....zucht!!!!!

En hoe kom je er bij dat wanneer je borstvoeding geeft niet zwanger kunt worden ???

Ben benieuwd naar de volgende aflevering

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn schoonmoeder komt ook een paar maanden bij ons om mij te helpen. Maar voordeel bij ons is, dat ze haar eigen kamer met tv enz heeft. We hebben een groot huis dus zullen niet constant op elkaars lip zitten. Daarnaast kan ik gerust tegen haar zeggen als het wat teveel is.

8. Islah

Islah Niet meer actief

Camila, zelfs mijn gynaecologe gelooft in borstvoeding als anticonceptie...

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.036
    2.839
    113
    Dat is wel écht heel slecht :$

10. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113

Bizar. Is mij na beide zwangerschappen meerdere keren gezegd door vk. Ik had alleen de tweede keer een kraamhulp maar die wees mij er ook nadrukkelijk op. Vervolgens belde de vk nog 1 keer en begon er ook weer over. "nu weet ik het wel" grapte ik .maar zelfs voordat iemand er iets over zei, wist ik dat al.

Wat een slecht excuus.....

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik ken iemand die dat ook dacht en vervolgens na 8 weken weer zwanger was..

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Het kan wel werken als ac alleen moet je dan volgens een heel strikt regime voeden. Ik geloof elke 3 uur. Ook snachts. Dan slaap ik liever door en stop er een spiraal in 😋 Zou het risico zelf dus niet willen nemen.

Ik was ondanks de bv binnen 3 maanden al weer ongesteld en ik voedde op verzoek dus meneertje kreeg ook nog 1 a 2x per nacht.

13. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik voedde in het begin minstens om de 3 uur en was na een maand alweer ongesteld.. Dus ook dan is het niet betrouwbaar.

14. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Qua bv als anticonceptie, als jij volledig op verzoek voed, dus echt op verzoek van de baby, niet van jezelf, je minimaal iedere 3 a 2 uur voed, in de nacht ook regelmatig dan heb je ene grote kans dat je zeker de eerste 6 maanden geen eisprong hebt en dus niet zwanger wordt. Mijn jongste is nu bijna 1 jaar en ik ben nog niet ongesteld geweest.

Bij mijn eerste, die meer vaste voeding at dan mijn 3e nu, werd ik met 9 maanden ongesteld, was ik met 10 maanden zwanger, kreeg ik een miskraam, werd meteen daarna weer zwanger. Dus het is zeker geen 100% zekerheid, maar als je dus volledig bv geeft op verzoek is de kans wel groot dat je niet zwanger zult worden.

Ik heb ook vier handen gekeken, en die jongen die 4 uur per week werkte was natuurlijk echt belachelijk. Kom op, 23 jaar, jong, en 2 kinderen. Zou je beter moeten weten. Euvgenia vond ik echt top!

15. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    De kans op een eisprong wordt idd kleiner, naar het geeft geen enkele zekerheid. Helemaal als anticonceptie moet men er echt niet op vertrouwen.

Ik was na 2mnd alweer ongesteld, en voedde/ kolfde op de 2uur

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier net zo Amdaa

17. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik blijf er wel bij dat je enkel het risico moet nemen als je evt zwanger worden ook oke vindt. Maar er zijn wel echt veel vrouwen die zolang ze bv geven niet ongesteld worden. En ws evenveel vrouwen bij wie dat wel gebeurt.

18. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn nichten/neven hebben ook bijna allemaal (4 van de 7) maar 1 jaar ertussen zitten steeds en toch gaf mijn schoonzus gewoon altijd op verzoek borstvoeding. Verschilt echt per vrouw.

19. Babystew

Babystew Niet meer actief

Inderdaad.. Mijn baby kwam echt heeel vaak, ook 's nachts. Dus echt totaal niet betrouwbaar of in ieder geval erg afhankelijk van de vrouw.

20. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18

Ik voed exact zoals jij beschrijft, en toch echt was ik na twee maanden gewoon ongesteld :D, die had ik ook zo vroeg niet zien aankomen, maar toch was het zo haha.

Deel Deze Pagina