Vier handen op een buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ze is autistisch dus ze zou zeker een vorm van begeleiding moeten krijgen. Een opleiding volgen en een baan zoeken als ze klaar is. Dit soort meiden laten modderen schiet de samenleveing niks mee op. Ze heeft trouwens een wajong dus geen bijstand.

2. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Die donkere man op de foto's is niet de papa van de jongste dit is weer haar nieuwe vriend

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Echt 😱😱😱😱😱😱😱😱 die man heeft de baby namelijk wel erkent. Als je op haar FB kijkt heet haar vriend parris van achter en haar dochtertje ook.

4. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Ja die heeft haar laatste dochtertje erkend maar derde kindje zoontje twight van de laatste uitzending niet. Ze heeft nu al 4 kindjes😵

5. Veera

Veera Niet meer actief

He nee toch? Ze heeft met deze man sinds 2014 en de baby is uit nov 2015

6. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Volgens mij is hun jongste dochter wel van de donkere man. Het kindje zelf is ook niet geheel blank, waar ik mijn conclusies vervolgens uit op maak. Ik hoop dat ze gelukkig zijn maar 4 kinderen op zo'n jonge leeftijd, pittig!

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

De uitzending is schijnbaar al 3 jaar geleden opgenomen en ze heeft volgens zichzelf de zaken goed voor elkaar. Haar jongste dochter heeft dezelfde achternaam als haar vriend. En idd een tintje.

8. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Nee is van een andere donkere man
    Deze man heeft ze einde zwangerschap ontmoet en heeft kindje wel erkend maar is niet de papa

9. Islah

Islah Niet meer actief

Ik krijg het idee dat ze gewoon een heel vervelende jeugd heft gehad (destijds gaf ze ook aan geen contact meer te hebben met haar ouders) en een vaderfiguur te hebben gemist.
    Natuurlijk hoeft dat niet zo te zijn, maar ik vraag me wel af wat een andere verklaring zou kunnen zijn voor het steeds wisselen van vent. Dat is toch geen gezonde situatie voor die kinderen, 4 kinderen van 4 vaders?!

10. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Omg serieus? Hoe weet je dat?

11. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Heb niet gekeken maar zij weer? Alweer? Omg. Wel fijn dat ze nu een vent heeft die echt helpt blijkbaar.

Deel Deze Pagina