Echt safe met een spiraal zit je ook niet als ik lees hoeveel dames er hier ondanks een spiraal toch zwanger zijn geworden!!
Jennifer, klopt, het kan ook zeker. Maar vroeger was dit wel een beetje het AC. En ik schrijf nog op het dragen en voeden forum en daar zitten toch heel wat vrouwen die niet ongesteld worden zolang ze voeden, ook al is dat 2 a 3 jaar. Ik was dus bij mijn andere kinderen ook al voor de 9 maanden weer ongesteld, nu na bijna 12 maanden nog niet. Dat verschilt dus blijkbaar per kind, en moet zeggen dat mijn DL3 weinig vast voedsel lust nog, dus drinkt meer aan de borst ws. Dat houdt dus blijkbaar mijn cyclus tegen mij hoor je niet klagen hoor
Dage zit je alleen met geheelonthouding. Hier door de pil heen zwanger geworden dus die werkt ook niet 100%. En ja dat staat op alle pakjes 😝
Klopt hoor, je hebt ook gelijk. Ik heb vriendinnen die met 12 mnd idd nog niet ongesteld zijn en nog regelmatig voeden. En idd vroeger werd vet als ac gezien.
Heb de aflevering net ook even terug gekeken. Wát een lambal inderdaad zeg die jongen. Zo onaantrekkelijk als iemand zo ambitieloos is. En dan ook nog je vriendin op de bank laten slapen terwijl ze net bevallen is, wauw. Hoe haalt die het in z'n hoofd. Een beetje man had er én alles aan gedaan om geld te verdienen voor zijn gezin, was opgekomen voor de rust van zijn vriendin en had zijn vriendin met respect behandeld. Ben benieuwd naar de volgende aflevering.
Vind het een tenenkrommend programma en als alles écht zo gaat in die gezinnen, dan hoop ik dat jeugdzorg snel klaar staat om in te springen. Met zulke ouders hebben die kinderen toch ook geen schijn van kans oo een normale toekomst? Worden net zulke mensen als hun ouders. Heek zielig allemaal!!!
Ik vind het wel een interessant programma, kan er alleen naar kijken als mijn man er niet is, want die springt meteen uit zijn vel als hij zoiets ziet een luie werkeloze vader die zijn eveneens simpele vriendin met 2 kinderen opzadelt En wat mij persoonlijk woest maakte, was de situatie vlak na de bevalling, waarbij zijn hele familie het huisje in beslag neemt en de kraamvrouw op de bank moet slapen en daarna maar in het geboortehotel moet verblijven ipv dat de familie ophoepelt :x
Ik val in de ene na de andere verbazing.. Ze weten niet zeker wie de vader is maar ach dat maakt niet zoveel uit?