Wow dit is wel heel erg. Ze kunnen zichzelf niet eens verzorgen. Hun dieren niet. En dan moeten zij een kind opvoeden???
echt, ik zit hier gewoon met hartkloppingen op de bank wat een stelletje onverantwoordelijke lamzakken zeg. die hebben echt een flinke schop onder hun reet nodig. getver. die moeten een kind krijgen. ik hoop echt dat dat kindje onder toezicht komt te staan.
Huis LATEN schoonmaken?!! Die lamzakken doen de hele dag geen reet. Dat helpt toch geen zak tegen hun enorme problematiek,alleen maar tijdelijk misschien
Mag hopen dat dit kind op mag groeien in een stabiel schoon gezin! Laat ze aub dat kind uit huis plaatsen. Wat een ranzige vieze mensen zeg bah
waar moet dat kindje slapen, 5 katten, een hond roken, energie drankjes geen baan geen schoon huis en ik kan zo nog wel door gaan....
Hard om te zeggen maar ik hoop dat het kind weggenomen wordt! Dit kan echt niet. Het kan ze geen reet schelen. Gewoon roken en energydrink. De dieren overal. ze doen niks, niks schoon. Het is geen speelgoed! Ik kan hier echt boos om worden. Ze krijgen hulp en ze verdienen het niet. Hoeveel stellen hebben het moeilijk en doen wel alles wat mogelijk is maar krijgen niet de hulp. En deze 2 kan nog geen bedankje vanaf! Woedend word ik ervan
Ik dus ook zooo boos!! En hoop ook echt dat t kind weg word gehaald.. Het lijkt wel of het ze niks intereseerd bah wat een kleuters
Dan had ze beter haar 'nieuwe opgeruimd en schonere? huis' kunne laten zien op beeld.. Dan was ik misschien nog ietsss gerust gesteld! En ik denk de rest van de kijkers.. Gelukkig zitten er nog steeds instanties boven op!
Wat een verschrikkelijke aflevering. Ik kon alleen maar denken "Nee joh! Wat?! Nee joh!! Hè?! Whuuuut!". Zoiets kan toch niet echt zijn?