Dat vond ik ook idd! Lijkt wel of het kindje een tintje heeft. Jammer dat ze haar nieuwe "schone" huis niet hebben laten zien. Ik geloof er niks van!
Zwaar shockerend. Ze hadden haar al lang daar weg moeten laten halen en intern moeten monitoren hoe ze het deed. Volgens mij gebruikt die jongen ook nog van alles en nogwat.
Zo, de ergste aflevering die ik gezien heb. Niet normaal zeg! Arm kindje. Ik viel van de ene verbazing in de andere.
Nee gelukkig niet.. Oh das wel erg gemeen zeggen he haha, maar hoe de vader eruit zag? Was nog te vies om met een tang aan te pakken brrr
Ik heb zo'n erge medelijden met het kindje pfff.. Zit echt overal over te piekeren.. Zouden ze hem niet een voeding 'vergeten'.. Elke dag lekker in een SCHOON badje.. En ga zo maar door
Ook mijn gedachte. Best kans dat die andere jongen waar ze ook het bed mee heeft gedeeld, de vader is. Maar ach, het maakt ze niks uit...
Ze laten natuurlijk niet alles zien, maar ik kreeg het idee dat ze geen idee hadden hoe ze alles moesten aanpakken en dat er vooral aan symptoombestrijding werd gedaan. Neemt niet weg dat het een hele trieste situatie was/is. Gelukkig is er begeleiding. Ik zeg het niet snel, maar soms is het dus echt beter als een baby ergens anders terecht komt...dit was wel een aflevering waarbij ik begrijp dat er instanties bestaan als de jeugdzorg. Wat een smerige bende! En al dat roken, zo zielig voor de baby dit was by far het ergste wat ik heb gezien.
Ik vond het ook erg dat Robin zijn vriendin niet bijstond bij de bevalling, maar snel nog even het huis moest schoonmaken met mensen die hij opgetrommeld had. Als ze het na die grote schoonmaak nou bijgehouden hadden, dan viel er weinig schoon te maken en had hij er de hele bevalling bij kunnen zijn. Die tafel ook met al die rommel, sjonge jonge. En ook lekker dankbaar, dat ze in beeld brachten dat ze die fruitdoos weggooiden in een vuilniszak. Ik vond eigenlijk het einde te mooi om mooi te zijn. Hij werkt fulltime. Jaja.... En gestopt met roken en ineens niet meer kunnen stoppen met schoonmaken. Ze wilden vast gewoon van het gezeur af zijn. Ik geloof er namelijk geen ene zak van.
Ik heb heel hard gehuild. Als dit de allerergste aflevering ooit was ga ik het volgende week misschien nog wel een keer kijken, maar misschien moet ik dat nu ook gewoon niet doen terwijl de hormonen uit mijn oren stromen
Wat verschrikkelijk . Heb medelijden met dat manneke. Ongelooflijk dat je zo ongeïnteresseerd kan doen als het over je kind gaat. En inderdaad, het einde was ineens roze geur en maneschijn? Yeah Right! !!" Gelukkig " houden ze toezicht op hun , echt zo erg voor zo'n hulpeloos prulleke. ..
Goh wat zou het mooi zijn als dit kindje niet van die vent blijkt en de biologische pappa een verstandige knul die de voogdij opeist. Maar zo zal het wel niet zijn of kunnen gaan. Ik hoop echt dat dit ik kindje een goed leven tegemoet gaat. Maar ik vrees het ergste.
Het enige wat ik kon denken was...nee, nee, NEEEEEEEEEEEEE Ik denk dat ze het huis wilde schoonmaken voor de baby. Het kindje hoeft niet zo'n slechte start te maken, ondanks dat de ouders incapabel zijn. Dat meiske alleen maar roken en energiedrankjes achterover tikken en ik zat mij zwaar zorgen te maken over een wijntje terwijl ik niet wist dat ik zwanger was. Wij deden iedere avond aluminiumfolie in de box, zodat de katten er s nachts niet inkropen. En hun laten een half dozijn huisdieren KAKKEN in de babykamer! Ze strooien zelfs kattenbakkorrels over de vloer. Nee, nee....... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
De baby is nu wel op tv geweest. En wie weet herkend de andere jongen (mocht hij de vader zijn) wel wat in de kleine. En zoekt hij alsnog contact. Die jongen die bij haar was heeft echt iets onheilspellends over zich. Mijn intuïtie zegt dat hij flink blowd en drinkt, en heel agressief kan zijn. Dat ze bij hem is omdat iets beter dan niets is in haar ogen. Maar goed ik zal vast bevooroordeeld zijn.
Vond het een hele heftige aflevering en heb medelijden met dat kleine mannetje. Arm kindje Ik hoop dat het goed met hem gaat.
Ik heb gisterenavond voor het eerst dit programma gezien. Ben me echt lam geschrokken. Het leek wel of ze constant onder invloed waren ofzo, er was totaal geen emotie te ontdekken. Kon me ook heel goed voorstellen dat renate zo boos deed. Ze kon gewoon niet tot ze doordringen. Alleen toen dat meisje 'brak', maar toen ging het eigenlijk over zichzelf en niet over de aanstaande baby. Dat roken, die energiedrankjes, die viezigheid.... Hoe kun je zo leven? Ook als je niet zwanger bent. Maar goed, deze kinderen hebben van thuis uit helemaal niks meegekregen, dus alles moet ze geleerd worden. Vond het wel zorgelijk dat ze er niet voor open stonden. Was het huis eindelijk schoon, laten ze het weer versloffen. Gaat die gozer schoon lopen maken terwijl z'n vriendin ligt te bevallen. Hoe verzin je het? Ik geloof ook echt niet dat het nu ineens 180 graden omgedraaid is. Dat kan gewoon niet!
Ik vond dit gewoon 2 peuters in de huid van volwassen mensen, echt te onverantwoordelijk voor woorden. Alsof ze even papa, mama en baby gingen spelen.. Alhoewel: mijn dochter houdt haar poppenhuis beter bij Die laatste scène zag ook verschrikkelijk geregisseerd uit, dat meisje helemaal gestyled (dat heeft ze echt niet zelf gedaan), een andere kinderwagen als eerst, afspreken in het bos, ze roept alleen een paar rake steekwoorden/ vertelt niks inhoudelijks.. Ik hoop echt dat iemand van die 'instanties' deze aflevering heeft gezien en heel hard komt ingrijpen, ik vind periodieke controle hier niet genoeg...