Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Ongelofelijk, daar zit die smerige badr hari natuurlijk achter! Ik hoop dat die crimineel snel achter de tralies verdwijnt en nooit meer vrijkomt...
Wauw. Opgelost! Niks onderzoek, stess82 weet hoe het zit! Volgens mij is er nog niet eens bekend hoe en wat dus ik vind dat een behoorlijk ongefundeerde conclusie.
Ja hoor... En wat heeft die er aan deze man te laten omleggen? Helemaal niks het proces gaat nu ook gewoon door hoor. Wel heel triest dat zijn 7 jarig dochtertje hem heeft gevonden. Arm kind, hoop dat ze een hoop lieve familie om zich heen heeft. Niet alleen je pappa dood maar hem ook vermoord vinden.
Verschrikkelijk voor zo'n meisje om haar vader vermoord aan te treffen! Maar handig natuurlijk dat de recherche geen onderzoek meer hoeft te doen. Scheelt een hoop gedoe.
Lijkt me dat ze eerst naar hem kijken, dus zou een domme zet zijn geweest. Je weet niet wat er achter heeft gezeten. Het kan iedereen zijn geweest wat dat betreft. Wat ontzettend zielig voor zijn dochter.
Waar staat dan dat zijn dochter hem heeft gevonden? Was zij dan gewoon thuis toen het was gebeurd? Of kwam ze in haar uppie thuis met een sleutel?
Is het inderdaad zo dat het proces doorgaat? Kun je zaak niet laten seponeren als de persoon die aanklacht heeft ingediend is overleden?
Doe niet zo naief!! Hij liep al maanden met bodyguards rond omdat hij zich bedreigd voelde door die rechtszaak. Die zielige badr hari wist dat de meesten hem dan zogenaamd niet zouden verdenken dus tuurlijk zit die engerd erachter. Tis zo'n viezerik die gast, zo' triest geval, hij krijgt zijn straf wel. Kwestie van tijd. Werkelijk onvoorstelbaar hoe dom sommigen van jullie op dit forum zijn, of doen jullie nou alsof?