Hallo Vorige week moest ik naar de gyn, met het idee dat ik 8w en 2d was. Hij zei echter dat ik pas 6w en 2d was. Tijdens het zwanger worden heb ik ovulatietesten gebruikt, dus ik weet wanneer mijn eisprong was... Nu ga ik voglende week terug, maar ondertussen zit ik al de hele week de nagelbijten. Ik ben erg angstig dat er iets mis is, dat het mss niet gegroeid is of zo, ondanks het feit dat de gyn zei dat ik me geen zorgen meost maken... Hij zei ook dat er "doorstroom" was... Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik was zo van de kaart dat ik niet meer wist wat ik moest vragen Is het mogelijk dat ik 2 weken minder ver ben, en dat er niets mis is of moet ik me op het ergste voorbereiden? Alvast bedankt!
HOihoi, GEen zorgen dit zie je vaker dat je minder ver bent dan je dacht. Als het zaadcelletje en eicelletje bij elkaar komen gaan ze delen, hier zit geen standaard tijd aan gebonden. De een neemt daar wat langer de tijd voor dan de ander. Het zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Genieten meis! Imke