Vier kinderen in 1 jaar tijd

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Pink Peony, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    OMG! Zo dat is pittig!!! Pffff....

3. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Pfff heftig zeg.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Vreselijk lijkt mij. Genieten van je baby is er niet bij dan ( of heel weinig)

Slechte voorlichting na de bevalling over anticonceptie?

Ik wilde pas 3 maanden na de bevalling ( bij de eerste) weer seks. Moest er daarvoor niet aan denken.

5. rums

rums Niet meer actief

o lieve help! Dat lijkt me heftig.. Maar wel een wonder eerst moeizaam zwanger worden en dan 4 kinderen in een jaar.

6. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Zeker niet het artikel gelezen.

On topic: Heftig

7. Wauw! Wat een fantastisch mens. Toegeven dat je helemaal kapot bent, wat ook niet meer dan logisch is, en toch nog zo trots en dankbaar zijn.. Het is maar een artikel, wat ze niet eens zelf geschreven heeft, en toch straalt het geluk er vanaf. Ik vind het prachtig! :)

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier in de straat is er ook een gezin wat in 11 mnd 3 kinderen kreeg.. eerst gewoon 1 en 2mnd later was ze weer zwanger van een 2-ling..

Lijkt me echt super pittig..De eerste jaren zijn een gekkenhuis denk ik

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik moet er niet aan denken!!
    Vind het ook wel een beetje dom, geen voorbehoedmiddelen gebruiken, ook al duurde het lang bij de eerste. Ze wist dus dat ze wel zwanger KON raken.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Misschien over heen gelezen? ( ik heb migriane vandaag...dus dan heb ik 1 grote wolk in mijn hoofd)

Ik zie het al...

Toch slecht voorgelicht dus.... want om er vanuit te gaan dat het toch weer niet lukt...:$;)

11. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Hier was ik ook een beetje verbaasd over. Na een jaar zwanger zijn is helemaal niet lang... dus de gedachte dat je dan nagenoeg onvruchtbaar bent is wat vreemd. Ook omdat je na de bevalling juist extra vruchtbaar bent.

12. Babystew

Babystew Niet meer actief

Lijkt me echt verschrikkelijk eerlijk gezegd. Niet de kindjes hoor maar wel de situatie en de vreselijk drukke en vermoeiende periode. petje af hoor!!

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    sorry beetje rotopmerking. mijn middelste was 4 maanden en ik was aan de pil maar toch floepte mijn derde erin. wil dus niet altijd wat zeggen;) en wanneer je weer seks wil is toch voor ieder persoonlijk? ik had bij wijze van meteen weer zin.

14. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    het lijkt me achteraf helemaal niet leuk om zo snel "klaar" te zijn dan met zwangerschap en de babytijd.. als ik er maar even vanuit ga dat ze niet nog meer kinderen willen.
    Ik vind het juist een geweldig idee dat mijn afgelopen zwangerschap niet de laatste was (hopelijk!!)
    En zwaar.. maar ze pakken het wel goed op zo te lezen.. soms loopt t leven zo denk ik dan maar.

15. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Pff heftig zeg! Er is hier toch ook eentje of twee leden die snel weer zwanger waren? Mamavvijfbengels geloof ik en Boommm? Die kunnen straks meepraten... :):)

16. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Wauw heftig. Maar ik snap wel dat ze geen voorbehoedsmiddelen gebruiken. Als je twee kinderen vlak na elkaar wilt... Het werden er alleen drie... :p

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    En ja hoor...weer iemand die het zichzelf weer verschrikkelijk aantrekt...pfff ;) Ik heb het over mezelf...en niet over jou. Dus trek het je niet aan. Ik kan daar zo slecht tegen...als je alles op jezelf moet betrekken dan heb je het volgens mij erg zwaar elke dag. Relax...

Deze mensen hadden GEEN anticonceptie

Ik zeg ook nergens dat NIEMAND meer zin mag hebben...ik zeg dat IK er echt niet aan moest denken...

Geen rot opmerking dus...het is maar net hoe jij omgaat met een post en hoe jij het leest...

18. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat heftig!

Ik vind het nu al zwaar....

19. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Oeh die gaan het over twee jaar ook zwaar krijgen in de peuterpuberteit.... 1 is al heftig.

20. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Phoe lijkt me pittig! En wat betreft anticonceptie, al gebruiken ze het niet omdat ze nog een kindje wouden is dat toch hun keus? Ik ken namelijk niemand die ervan uit gaat een 3ling te krijgen.
    Wij gebruiken sinds de geboorte van ons zoontje ook niks, is niet dom maar een bewuste keus.

Deel Deze Pagina