wilde even zeggen dat ik gewoonweg super trots ben op Elyesa. vind het zo geweldig om hem te zien evolueren en te zien dat hij echt al een eigen karaktertje heeft. hij kan nu al praten al veel woordjes en al enkele zinnetjes. als hij iets wil wijst hij het aan en zegt hij "die" en als hij dan weer eens iets heeft uitgespookt zegt " en nu?". als iets o zijn plaats moet zegt hij "die daar" en "zitten" zegt hij ook al. in een boekje aanduiden van zon, bal, kast, jas ........ en het allemaal nazeggen. en dan die deugnietestreeken niet te vergeten nu hij deuren kan opendoen is het huis te klein. hi word wel enorm vaak ziek zeker 2 keer in de maand dokter zegt dat dat bij het opbouwen van de weerstand hoort maar vind het zo enorm zielig. en eten wil hij ook niet zo goed ja vlees dat gaat er altijd in maar groenten niks hoor. weet dat iedere moeder trots is op haar kindjes maar wilde het even kwijt hoe geweldig ik mijn peutertje wel vind. groetjes Talia
Lekker hoor! Toch fantastisch om zo trots te zijn? Dat wil je toch van de daken schreeuwen gewoon?! Lekker doen hoor, en geniet ervan, van elk moment. Het is zo leuk om al die ontwikkelingen te zien! Groetjes Emma
Leuk joh, logisch dat je trots bent! En ik herken het gevoel, de stappen die mijn kleine ventje al gemaakt heeft in zijn korte leventje......af en toe word ik er helemaal stil van....