Heb zulke pijnlijke borsten en als ik naar bed ga heb ik opkomend maagzuur en ben constant misselijk. Beide alleen gehad bij mijn vorige zwangerschappen. Ook allemaal plofjes in mijn buik, moet nog even geduld hebben zit nog voor mijn nod en eerder ga ik niet testen.Hebben elke dag geklust van dag 6 tot dag 20 en nu om de dag. Had positief ovaluatie test op 3 augustus in de avond en heb 5 augustus duidelijk mijn ei gevoeld. Duimen maar, zou wel heel erg leuk zijn
oooo joh! ik hoop het voor je! hebben we het allebei weer voor mekaar! ik zal heel hard voor je duimen! wanneer ga je testen?? spanennd!
Als ik woensdag nietongesteld wordt dan ga ik donderdag testen. Als ik zo lang nog kan wachten, hihi. GR Samantha
Heb net iets boven de liesstreek een beetje krampjes, kent iemand dit? Had zojuist iets gelezen over de stand van je baarmoedermond, als deze hoog zat dat het wel eens gunstig kon zijn voor een eventuele zwangerschap, ik gelijk rennen naar de wc en voelen. Nou moest geloof ik mijn hele hand erin steken, kom er amper bij. hahah Wat een wanhopige daad he. Mijn borsten doen zo zeer ben er chaggie van. Volgens mijn man ben ik onredelijk en niet vriendelijk Nou het weekend moet nog beginnen, ben blij dat hij morgen gaat werken, hihhi effe alleen met mijn gezeur
@gerritsen ja dat had ik ook gelezen en nou hield ik al de stand van mn bmm bij om mn vruchtbare dagen te spotten, dus bleef voelen elke ochtend, de dag dat ik wilde testen 's ochtends opeens heel laag, dus was bang voor mn ongie, maar 's avonds toch een vette posi test... de volgende dag weer gevoeld en toen lag ie weer hoog, dus kortom weet niet of je er echt conclusies uit kunt trekken... ik duim nog steeds voor je! pff volgende week donderdag is nog ver weg, houd je dat vol zo lang te wachten???
Hoi allemaal, Kon me vanochtend niet inhouden en heb met mijn ochtendurine een zwangerschapstest gedaan. Al gauw kwam de tweede streep, zwanger! Was door het dolle heen. Vanmiddag nog een test gedaan met gewone urine en ook weer 2 streep, deze was nog duidelijker en paarser dan vanochtend. Misselijkheid, borsten die meloenen zijn en op het punt van knappen staan,voel ik me helemaal gelukkig. Nu heel hard duimen dat deze zwangerschap goed gaat verlopen, maar daar ga ik geen stress om lijden. Ga genieten en lekker erop fantaseren. Gr Samantha