wel spannend jojo. Denk zelf ook dat je zwanger bent geraakt nadat je de pil niet meer bent gaan slikken omdat je dacht zwanger te zijn, grappig. Ben benieuwd over 2 wkn. twinny
nee geen bloedtest, heb al een keer eerder lang moeten wachten op mijn menstruatie zie hieronder dag 53! en vandaag ben ik op dag 53! ik denk zelf dat ik weer een menstruatie heb overgeslagen, en aangezien mijn ovu test positief was op dag 21 en dan 14 dagen erbij is 35, dan zou ik denk ik weer rond dag 65 - 70 ongesteld moeten worden. als dat niet zo is, weer testen en anders na gyne bellen. wel raar maar goed zie het wel. geen symptomen, moe en laatst 's ochtends overgegeven, maar goed al mijn collega's ook dus kan ook virusje zijn. en dat was maar 1 dag dan het overgeven, moe wel veel, maar dat schuif ik op net weer aan het werk na vakantie. en verder tja niet echt............ liefs
@jojoo wat een verhaal, maar van harte gefeliciteerd!!! : maar je slikte wel gewoon de pil? welke pil was dat? Ik lees de laatste tijd veel meer dat dames door de pil heen zwanger raken Heb jij trouwens enig idee hoe het kan dat je pas zo laat posi teste? Maakte je lichaam niet snel genoeg hcg aan? P.s. Ik heb je ook een prive bericht verstuurd
Dat is ook wat ik dacht, dat ze een cyclus had overgeslagen en daarna zwanger is geworden . Maar vooralsnog gefeliciteerd. Het is inderdaad erg pril nog.
Dat snap ik niet meis.... Als je een positieve ovu test hebt gehad heb je een eisprong gehad. En dat je daarna niet ongesteld wordt (of een pos test hebt) vindt ik erg vreemd. Ovu testen geven alleen maar positief als hij dat is en dan heb je echt een ei. Vreemd dat je niet bent gaan menstrueren.. Even langs de HA?
Ongelooflijk wat moeten die vier weken lang geduurd hebben voor jullie... Gefeliciteerd en gezondheid toegewenst!
Ik hoop dat het raak is voor je. Dus eigenlijk het enige wat ietwat erop lijkt is je vermoeidheid en die misselijkheid. Lange cyclus trouwens, steeds lang wachten.
Heb je prive bericht gelezen en gereageerd. Ik moet zeggen dat ik wel tot twee keer toe de pil was vergeten en een nacht niet lekker op de wc zat dus hij was niet veilig. Ik slikte microgynon 30 De gynaecoloog denkt dat ik mijn eisprong net voor mijn og dagen heb gehad. Dus was het nog te vroeg voor een test, toch vind ik het raar dat er dan op die testen staat vanaf de eerste dag van je menstruatie te testen en ook nog eens die bloedtest. Denk dat ik het hcg hormoon niet zo snel aanmaak. Schijnt best veel voor te komen. Liefs Jolanda
Ben er ook heeeeeeeeeeeel blij mee en dank je wel voor de felicitaties. Heb geen cyclus overgeslagen, had een late eisprong net voor mijn menstruatie. Vandaar de late positieve test denk ik.
@ jojoo: oke dan is het wel makkelijker om door de pil heen zwanger te worden maar ik heb een keer ergens gelezen dat zwangerschapstesten vals kunnen geven als je het in je stopweek doet....weet natuurlijk niet of dat waar is
ik ook niet! hahahahaha ja lach wel maar goed eigenlijk baal ik wel! ja ik weet het ook niet, bedoel heb op dag 41 nog getest en nee hoor niet eens een heeeeeeeeeel licht streepje dus...... en ik kan me niet voorstellen dat ik te vroeg heb getest, dat is 20 dagen na positieve ovulatietest. tja ik heb mezelf voor genomen om pas weer op 1 sept te testen, dan zou ik weer ongesteld moeten worden van de volgende cyclus zou maar zeggen dan zit ik op dag 70 ofzo. en dan ga ik van een cyclus van 35 dagen uit! en als hij dan negatief is bel ik gyne (Want daar loop ik al) en als hij positief is dan hoor ik wel hoe ver ik ben! bedankt voor je reactie
Als eerste: gefeliciteerd Jojoo! Was al even opzoek naar een verhaal als dit. Zit momenteel een beetje in twijfel namelijk. Na mijn ontrekkingsbloeding heeft het 58 (een cyclus overgeslagen) dagen geduurd voordat ik ongi werd. Nu is dat alweer 41 dagen geleden (dus morgen 2 weken 'overtijd', nu kan ik niet echt spreken van overtijd omdat ik geen idee hoe lang mijn cyclus is). Al twee keer negatief getest. Heb niet heel veel symptomen, alleen gevoelige tepels en sinds vorige week een schimmelinfectie (blijkt een symptoom t kunnen zijn). Het gekke is dat ik elke donderdagavond en de hele vrijdag het gevoel heb ongesteld te worden (buikpijn, onderrug). Maar dat is zaterdag weer over... Nu dus morgenavond maar weer even afwachten, nu al twee donder- en vrijdagen gehad (de eerste donderdag was de 28e dag van mijn cyclus). Nou lang verhaal, maar jouw verhaal geeft wel aan dat positief testen wel even kan duren... Blijf dus nog wel even afwachten.. Misschien sla ik wel weer een cyclus over...
Nou ik moet je zeggen dat ik in ieder geval heeeeeeeeeeel zeker weet dat je te vroeg kunt testen inclusief een te vroege bloedtest. Dus ook al ben je zwanger dat kan het negatief uitslaan. Maargoed zolang je niet og word dan kun je heel goed zwanger zijn dat is en blijft toch het meest belangrijke symptoom.
dat is helemaal waar jojoo! maar die onzekerheid kan je helemaal gek maken! op dit moment word ik net zo liefst ongesteld als zwanger, als het maar wat is! geen onzekerheid meer! maar we wachten af