ontpillen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by elsie22, Aug 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel vaker hoofdpijn ben moe en beetje chagarijnig.. hoort dit bij ontpillen?

2. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Hoi Elsie,

Het kan zijn dat deze symptomen voor jou horen bij het 'ontpillen' (al vind ik dat persoonlijk meer een fabel dan wat anders, maar da's mijn mening..;)) Wanneer ben je gestopt met de pil??

Vermoeidheid, hoofdpijn en chagrijnig zijn kunnen ook voortkomen uit andere dagelijkse bezigheden. Heb je misschien veel stress op je werk? Ben je heel druk? Kortom..het kan..

Veel succes in ieder geval!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ben 4 augustus gestopt met de pil, dus nog niet lang, ben 4 dagen erna ongie geworden en niet weer begonnen met de pil.

4. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Dus dan ben je zeg maar net van je ontrekkingsbloeding af?..

Tja, zoals ik al eerder zei: het kan bij het stoppen met de pil horen..Ik zelf heb eigenlijk geen last gehad van 'ontpillen'..alleen meer puistjes..dat is 't enige, maar goed..iedere vrouw is anders..

Succes!!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja ik weet het ook niet, ben al een keer eerder gestopt met de pil en toen had ik nergens last van, dus vond het nu een beetje raar

6. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

Jul 3, 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja het zou kunnen, ik had na het stoppen 5 dagen hoofdpijn en dat was het... volgens mij is het heel verschillend. Succes!:)

7. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ik had idd ook hoofdpijn en ik was sneller geirriteerd. Heeft bij mij een weekje geduurd en toen voelde ik me weer prima.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja ik voel me gewoon beetje raar kan het niet goed uitleggen, heel apart! en idd snel geirriteerd en me vriend vraagt wat is er? of ik boos ben ofzo maar ik heb echt geen idee en weet ook niet wat ik moet zeggen

Share This Page