sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel vaker hoofdpijn ben moe en beetje chagarijnig.. hoort dit bij ontpillen?
Hoi Elsie, Het kan zijn dat deze symptomen voor jou horen bij het 'ontpillen' (al vind ik dat persoonlijk meer een fabel dan wat anders, maar da's mijn mening..) Wanneer ben je gestopt met de pil?? Vermoeidheid, hoofdpijn en chagrijnig zijn kunnen ook voortkomen uit andere dagelijkse bezigheden. Heb je misschien veel stress op je werk? Ben je heel druk? Kortom..het kan.. Veel succes in ieder geval!
ik ben 4 augustus gestopt met de pil, dus nog niet lang, ben 4 dagen erna ongie geworden en niet weer begonnen met de pil.
Dus dan ben je zeg maar net van je ontrekkingsbloeding af?.. Tja, zoals ik al eerder zei: het kan bij het stoppen met de pil horen..Ik zelf heb eigenlijk geen last gehad van 'ontpillen'..alleen meer puistjes..dat is 't enige, maar goed..iedere vrouw is anders.. Succes!!
ja ik weet het ook niet, ben al een keer eerder gestopt met de pil en toen had ik nergens last van, dus vond het nu een beetje raar
Tsja het zou kunnen, ik had na het stoppen 5 dagen hoofdpijn en dat was het... volgens mij is het heel verschillend. Succes!
Ik had idd ook hoofdpijn en ik was sneller geirriteerd. Heeft bij mij een weekje geduurd en toen voelde ik me weer prima.
ja ik voel me gewoon beetje raar kan het niet goed uitleggen, heel apart! en idd snel geirriteerd en me vriend vraagt wat is er? of ik boos ben ofzo maar ik heb echt geen idee en weet ook niet wat ik moet zeggen