Gefeliciteerd!!!!!!!Nu idd blijven..... Hier hetzelfde, ook weer zwanger na drie miskramen...wat een spannende tijd he...
Dank je wel! Hopelijk gaan we een geweldige zwangerschap tegemoet met een wolk van een baby als resultaat
@ Senso: He meis, ik moest even kwijt dat ik dat fotootje dat je hebt bijgevoegd, van de ontwikkeling van je baby, echt gaaf vind. Ik kreeg niet voor elkaar er zelf een te maken. Hoe heb je dat gedaan???
Hoi Dominique, Ook ik kan me hierbij aansluiten. Net test gedaan en ook weer zwanger. Na 3 mk in ruim een jaar tijd. Zouden eigenlijk voor onderzoeken gaan nu, maar ben dus weer zwanger. Had net met de grote boodschap alleen wel een druppel bloed, hopelijk van het persen en niet weer het begin van een mk. Ben daar zo klaar mee....Eerste mk was bij 8 wk, 2e 7 wek en 3e bij 5 wk....Nu ook net zwanger....Kan nog niet blij zijn, durf nog niet blij te zijn. Zwanger worden gaat dus vrij makkelijk maar het blijven zitten totaal niet dus....hopelijk is het deze keer anders. Voor ons allemaal!!! Good luck meiden die in hetzelfde schuitje zitten. Zal aan jullie denken de komende weken!
Lieve Dominique, Ik wil je van harte feliciteren lieverd! Ik hoop echt dat het blijft zitten en dat jullie over 8 maanden een gezonde baby inhanden hebben! Ik had ook gereageerd in je vorige ronde en ik weet hoe erg je er doorheen zat toen dus ik ben extra blij voor jou dat het zo snel weer is gelukt en 2011 jullie jaar wordt! Liefs Jadore @Dolfijn, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Jeetje meis ook voor jou super zwaar! Ik hoop ook voor jullie dat het mag blijven zitten en een gezond kindje in jullie armen zullen krijgen als het zover is (zie geen banner )!
Gefeliciteerd lieve meid....ik wens je heel veel geluk tijdens deze zwangerschap: maar ook veel plezier want het moet een mooie tijd zijn! Ik duim voor je iig... liefs Buddha
Hey Dominique, hopelijk gaat het jou beter af als mij. Ondanks dat we 2 weken terug een prachtig kloppend hartje hadden is het nu toch mis. Vanmorgen opde echo zagen we dat het wel goed gegroeid was, maar dat het hartje ergens in de afgelopen paar dagen is gestopt. Maandag dus maar weer een curettage helaas. Meis ik duim dat het bij jou wel goed gaat. Liefs Annemiek
Annemiek, wat vreselijk! Eerst een mooi hartje en daarna plotseling niets. Ik wens je heel veel sterkte, bij de verwerking, maar ook voor de curretage - is ook zo rot.