ok ,heb vorige maand last gehad van de nuvaring en na een week na mijn ongi heb ik hem eruit moeten halen van de buikpijn... daarna gewacht op mijn ongi en met overleg van de gyne,overgeschakeld op een pil. die ongi was heftig met veel boedverlies en zelfs s'nachts doorlekken,wat ik anders nooit heb/had! maar toen kwamen ook de symptomen van zwaar en heel de dag door misselijk en moe,echt heel de dag kunnen slapen. dus naar de ha geweest en direct een bloedafname voor hcg. hcg was 25,dus een mk of beginnende zwangerschap. na 2 dagen terug bloed laten prikken en hcg was 48. zondag 20 mei kreeg ik een beetje bruinverlies dus even naar spoed voor controle,kreeg een echo,niks te zien,terug bloedafname,hcg 60. maandag 1 dag helder rood bloedverlies,maar kunnen opvangen met 1 inlegkruisje en dinsdag bruin en s'avonds bloeding gedaan. ha heeft vrijdag bloedafname gedaan en hcg was 37. nu gisteren een echo gehad en er was nog niks te zien,dus weer bloedafname en hcg was 31 en telefonisch met de gyne overlegt om over 2w terug een bloedname te doen voor hcg,maar hij zei ook dat dit een bbz zou kunnen zijn. nu ,vandaag,zijn mijn borsten en misselijkheid weer hevig aanwezig en heb ik een gevoel dat ik mijn baarmoeder voel zitten tijdens het wandelen/lopen... pppfff ik weet niet wat ik moet doen/verwachten en zou graag jou mening eens horen wat ik nog zou kunnen doen/overwegen. bedankt alvast voor dit te lezen!
Hallo, Zolang je HCG in je lichaam hebt kan je zwangerschapsverschijnselen hebben. Je baarmoeder kan je nu nog niet voelen want die zit verstopt achter je schaambot. Je kan nu niet zoveel doen, het is afwachten, je HCG daalt momenteel dus kan een hele prille zwangerschap zijn die helaas een miskraam is geworden het kan ook een BBZ die zichzelf aan het opruimen is. Het kan ook een zeer prille zwangerschap zijn Dat er op de echo nog niks te zien is, is niet vreemd omdat het een hele prille zwangerschap is en dan is er niks op de echo te zien. Jullie zullen echt moeten afwachten wat de bloedafname over 2 wkn aangeeft. Groetjes Ineke