goedenavond lady's, k heb eerder een berchtje geschreven.. dat k 2 vreemde dikke slijm proppen had 2 en halve week geleden ongeveer.. en buikpijn en veel pijn links onder in mn lies streek.. ook steeds een zere rug, diaree 2 dagen.. nou dacht ik en veel meiden met mij dat het ontpillen is.. (ben net een maand gestopt met de pil) maar sinds vanmiddag ben ik ontzettend misselijk net tegen het overgeven aan.. totaal geen eetlust.. en alles staat me tegen alles stinkt of als k er aan denk word ik nog misselijker.. nou vanavond bij het tanden poetsen ging ik wel over mn nek... ook ben ik erg koud en rillerig.. weer wat dunne ontlasting... zere rug officieel moet k morgen ongesteld worden (zo ging dat met de pil.. heb nog geen natuurlijke menstruatie gehad..) zijn er mensen die dit herkennen?? en was je toch zwanger of is het toch allemaal dat ontpillen? liefs,
Ik heb helaas geen flauw idee maar zou wel heeeeeel leuk zijn he?! Dit is ook mijn eerste stopmaand en ik denk dat ik gisteren heel Duidelijk een eisprong voelde dus wij hebben gisteren natuurlijk geklust en komende dagen nog even om de dag verder klussen... (Deden we normaal ook wel vaak maar nu voelt t toch anders) dus ik vind t nu ook wel spannend. Kan me niet voorstellen dat t de eerste keer gelijk al raak is, maar die hoop heb je natuurlijk wel heel erg! Succes, laat je t nog even weten!
Je kunt voor de zekerheid een testje doen. Is het negatief, dan kunnen het ontpilsymptomen zijn helaas. Je lichaam kan daar rare dingen van gaan doen. Maar zo lang als je nog niet natuurlijk ongesteld bent geworden, wel af en toe een zwangerschapstestje doen en blijven klussen uiteraard!
Hallo, Ben vanmiddag ongesteld geworden Opzich ben ik best blij nu weet ik teminste dat mijn lichaam het zelf kan allemaal Maar het blijft spannend Haha
Hey hey, Jeetje het klonk wel allemaal veel belovend hoor maar je hebt zo te zien wel een goede cyclus misschien dat is wel makkelijker straks. Ik heb ook veel last van ontpillen poeh echt niet leuk meer. Succes met na de ongi klussen! groetjes
Haha ja dankjewel, Ik hoop dat het een goed teken ja dat mn cyclus goed is Haha Jij ook succes en nog ff sterkte met die vervelende ontpil kwaaltjes erg vervelend Weet er helaas alles van