Ik kwam laatst een meisje tegen met de naam Meire. Volgens mij nog niet genoemd hier. Vind ik ook wel bij de andere namen passen. Gefeliciteerd trouwens!
Ik zou Bodil laten als je Juliëtte als tweede naam wil. B.J. lijkt me niet zo leuk als initialen... En ik blijf Jindi of Bindi erg mooi erbij vinden passen. Had ik geloof ik ook al eerder gesuggereerd.
Van dit lijstje vind ik Bodil(le) en Merle verreweg de mooiste namen, die andere zou ik jammer vinden gezien de mooie namen van je andere dochters Biddi, Linde, Lindi, Mirthe, Dionne, Millie, Ziva misschien nog opties...
Van deze namen vind Merle echt het leukste, supermooi! Maaar, ik zou hem niet doen naast de naam van 2e grote zus.. 2 keer zelfde beginletter en ook hetzelfde einde. Zou ik niet voor kiezen. Bodil vind ik ook echt een prachtige naam, en staat ook mooi naast de namen van je 3 meiden.. Dus uit dit lijstje zou ik kiezen voor deze naam. Ik denk nog steeds dat ik een naam op -ie het mooist vind, bijvoorbeeld: Josie, Lucie of Rosie.. Maar die zijn al genoemd, misschien nog: Alice, Amé, Aiko, Babet, Britta, Chloë, Cleo, Dinja, Elin, Gitta, Imke, Indra, Jalou, Jolijn, Lorijn, Olga, Pippa, Robijn, Ronja, Tessel
Haha maar is toch geen veel voorkomende afkorting, zo zullen er wel meer zijn...vind het een beetje ver gezocht.
Tja ik weet niet, ts woont in Engeland volgens mij en ik weet niet hoe bekend de afkorting daar staat.
Hier ben ik het mee eens. Merle is een schitterende naam maar lijkt in mijn ogen teveel op de naam van de middelste. Lastig om weer zo een unieke naam te vinden! Succes
Ik heb een puberzusje die niet meer bij zou komen van het lachen als ze erachter zou komen dat iemand B.J. als initialen had. Weet niet hoe dat over 16 jaar zal zijn maar lijkt me toch niet leuk als puber.
Wauw Boommm de vierde meid, wat leuk! Ik probeer nog wat nieuwe namen toe te voegen. Sanna, Nila, Ava, Edina, Maje, Elara, Kaia, Lana, Jade, Eleni, Elouise.