Hoelang? Nieuwe cyclus

Discussie in 'Miskraam' gestart door gaab27, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Lieve dames,

Hoelang duurde het toen je na een mk weer je menstruatie kreeg?
    Hoelang duurde het voor je weer zwanger was?

Ik hoop echt gauw weer zwanger te zijn!
    Ben maar 5 weken en 6 dagen zwanger geweest en mijn lichaam heeft vrij snel mijn baarmoeder weer schoon gemaakt.
    Alles zag er schoon en normaal uit dus ik hoop dat door deze gebeurtenis mijn lichaam niet van slag raak en ik gauw weer een positieve test in mijn handen heb :)

Ben benieuwd naar ervaringen

2. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Hier na een vmk direct weer een regelmatige cyclus. Ben direct de eerste ronde erna weer zwanger geraakt (weet het sinds maandag) dus is nog even spannend de komende weken..

3. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd Fay wat spannend!!
    Lijkt me volgens mij dood eng na mk weer zwanger ik duim voor je dat deze beeb blijft plakken :)

4. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Hier na mk (8 weken) gelijk weer regelmatige cyclus en de 3e ronde weer zwanger.

5. Firsttimemama

8 aug 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eerder dit jaar een vmk gehad met 4wk2d. Voor deze mk had ik een nette cyclus van 28 dagen.. alleen daarna was het echt even van slag met 37 en 32.

Het ging dus weer richting het normale.. alleen was ik de ronde daarna weer zwanger en ben inmiddels ruim 16 weken zwanger zoals je kunt zien.

Doodeng is het voor mij iig wel ! Alhoewel ik nu al zo ver ben blijft het knagen en in mijn achterhoofd zitten.

6. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Hey Gaab!

Mijn cycli zijn telkens weer direct op gang gekomen na de mk. Bij mijn mk met 6+5 wkn (natuurlijk op gang gekomen) werd ik na 35 dagen weer ongesteld. Bij mijn laatste MA op 8+3 (curettage) werd ik na 42 dagen ongesteld.

Ik hoop dat je je cyclus weer snel terug hebt. Het feit dat je lichaam het zo snel heeft opgepakt vind ik een heel goed teken!

7. D1988

D1988 Lid

24 jul 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Gaab,

Ik heb op 4-8 met 7 weken een miskraam gehad en ben met 37 dagen weer ongesteld geworden! Normale cyclus was altijd 31 dagen. Hopelijk blijft het de volgende ronde uit!!

8. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Bedankt allemaal :)
    Ik hoop dat mijn cyclus gewoon normaal door gaat, ik ga er eigenlijk wel vanuit omdat mijn lichaam het zelf zo snel heeft schoongemaakt.
    Een klasgenoot kwam vandaag aan dat ze had begrepen dat als je baarmoeder door mk helemaal schoon is je sneller zwanger bent.....?!?!?!
    Morgen afspraak bij gyn dan ga ik dat gelijk vragen'

Ik verlang zo naar nog een kleintje!

Deel Deze Pagina