Het was verre van de bedoeling, maar wij hebben ons vierde kindje op komst! Afgelopen woensdag heb ik een testje gewaagd nadat we een keer het condoom kwijt waren en die was naar mijn smaak ietsje TE dik positief voor nog geen 4 weken zwangerschap.. Om die reden heb ik erg snel een echo gekregen en ik blijk al bijna 9 weken heen te zijn! We zien het nog niet echt zitten, maar we beginnen het al wel wat te accepteren........... Eén ding zeg ik wel: na deze is het klaar haha! Dan gaat de schaar erin.......... Liefs Esther
gefeliciteerd! maar waren jullie aan het begin van het jaar dan niet aan het proberen voor een vierde? (aangezien drie sterretjes in 2008)
Ja, wij hebben inderdaad drie sterretjes erbij gekregen dit jaar, maar helaas niet omdat wij aan het proberen waren....... Helaas heb ik een spiraal gehad die niet goed heeft gezeten, met als gevolg drie zwangerschappen en drie miskramen.. Liefs
Best te begrijpen dat je verrast bent. Wij zijn begin deze week ook verrast met een positieve test. Welliswaar van ons 3de kindje, maar het was niet de bedoeling dat we nu al zwanger zouden worden. M'n man was er nog helemaal niet aan toe en wou zeker nog een paar jaar wachten. Moet ook wel schrikken geweest zijn dat je langer zwanger bent dan je dacht.
Wouw, geweldig! Gefeliciteerd meid en geniet er maar voor het laatst & vierde keer van :-D Lijkt mij toch best heavy maar wel super gezellig Zal het nog een meid worden
Gefeliciteerd meid! Geniet ervan.. elke keer weer bijzonder. En blijkbaar moeten jullie gewoon nog es papa en mama worden! Ben je blij? Groetjes!
Bedankt voor alle felicitaties! Ja, wij zijn een erg vruchtbare combinatie haha.. Jammer dat we een stukje van die vruchtbaarheid niet weg kunnen geven aan mensen die het tekort komen......... Als het toch zo simpel was! Ja, het was echt gigantisch schrikken! En ergens ben ik nu nog steeds overrompeld...... Ik kan niet zeggen dat ik er nu al echt BLIJ mee ben, maar de acceptatie begint te komen en het begint al te wennen, dus het roze-wolk-genieten zal vast ook wel weer komen....... Of het nog een meid wordt? Hahaha geen idee, het zou maar zo kunnen.. Wel leuk hoor een heel meidengezin, ik teken er meteen voor! Maar als het een jongetje is, is het wel leuk ter afwisseling he.. Ach, we hebben gewoon echt totaal geen voorkeur, (daar komt het cliche zolang het maar gezond is! Liefs Esther
Esther, die roze wolk komt vast hoor! Lijkt me eigenlijk best gezellig met zoveel meiden, als ze wat groter zijn lekker samen shoppen!
@Daya, ten eerste heel erg gefeliciteert met jullie aankomende 4e! Ik weet wat voor een shock het is. Ik ben dan wel is waar geen 23 meer maar 28, maar ook hier is de 4e op komst. Ook geheel onverwachts en gepland. Dwars door de pil heen....had het helemaal niet meer aan zien komen. Wij waren hartstikke klaar....dachten we. Moet nog steeds heel erg aan het idee wennen. En vooral het vooruit blik om uiteindelijk weer te moeten bevallen laat me zweten. Ik hou me dan ook erg vast aan het gevoel wat ik heb als zo'n kleintje eenmaal op mijn buik word gelegd. Dat maakt het pijn allemaal weer goed. Maar ik heb dus nu al vreselijk veel pijn onderaan me rug. Had ik ook met mijn derde...maar toen liep ik al tegen het einde en ben ik ingeleid vanwege bekken instabiliteit. Nu heb ik nog een eind te gaan. Morgen heb ik een afspraak bij de HA....en hoop ik fisio te krijgen...want op deze manier zwanger zijn 9 maanden lang zie ik niet zo zitten. Maar goed...ik weet dus hoe je je voelt. Het zal gelukkig niet veel meer drukker worden dan dat we het nu al hebvben....de overgang van 3 kinderen naar 4 is gelukkig niet zo groot. We zijn sterk genoeg
hey meis gefeliciteerd met je zwangerschap. gaat alles verder goed met je? heb je toegevoegd op msn? vindt het wel leuk om je weer even te spreken na het jaar 2007. en ja zei deed mee aan babyboom en wij ook
Jeetje, #4 on the way! Gefeliciteerd, enne, je zult nu vast vaak de opmerking gaan krijgen: nu graag een zoon? Niks van aantrekken hoor, en kun je het een jongen wel aandoen? 3 zusjes Ik krijg al bijna medelijden met de knul Ik hoop voor je dat deze zwangerschap minder zwaar zal verlopen als je vorige, want dat wens je niemand toe. Groetjes van Kiki
Alweer een 4e, Gefeliciteerd. Wel even schrikken zeker. Die roze wolk komt vast wel, dan genieten. xx Celina