Hoi allemaal, wie is er bekend met poliepen en hevig bloedverlies? En dit al maanden? Eind oktober is er een bloedprop ontdekt tijdens de echo. Inmiddels bleef ik bloeden dat ze hebben gekozen voor een hysteroscopy. Half dec hebben ze een poliep ontdekt tijdens een hysteroscopy. Ze hebben dit onderzoek niet kunnen afmaken omdat ik verging van de pijn. Volgens de gyn komt dat door mijn afwijkende baarmoeder. Ik heb voor de kerst de uitlag gehad en het was inderdaad een poliep. Nu wilde ze nogmaals een hysteroscopy doen, maar dan onder narcose. Ze gaan dan gelijk de poliep(en) weghalen. Maar het duurt allemaal zo lang en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ondertussen blijf ik maar bloeden maar kunnen ze hier niets tegen doen omdat ik moet afwachten wanneer de operatie is. Iemand hier ervaring mee? Ons s.eks leven is inmiddels nop... Op de foto is een stolsel te zien van vandaag. Ze zijn erg groot. Ze komen bijna dagelijks voor...
Ik heb geen ervaring met poliepen, maar verlies ook dit soort stolsels (tijdens menstruaties). Af en toe kan ik hierdoor het huis niet uit, omdat ik in de buurt van een toilet moet zijn. Ze worden namelijk niet geabsorbeerd door maandverband en tampons, dus is de enige optie naar het toilet en weer verschonen. Bij mij gaat het gepaard met enorme krampen, vergelijkbaar met de krampen bij een HSG. Tegen de krampen werkt Aleve Feminax weleens. Heb je dat al eens geprobeerd? Heel veel sterkte!
De menstruatie na mijn miskraam heb ik ook van die stolsels verloren... Maar dan echt flink aantal per dag! De baarmoeder was schoon, oorzaak waarschijnlijk gesprongen vaatje. Ik heb toen medicatie gekregen om de stolling te ondersteunen en binnen één dag was het bloeden nagenoeg gestopt. Heftig meis, je leven kan belemmerd worden door zulke dingen... Het medicijn heet trouwens cyklokapron