nou ik ben weer helemaal de oude hoor haha, en das maar goed ook want zoals jullie aan mijn banner kunnen zien............hihi....................
Nou ik ben erachter gekomen dat mijn banner niet altijd klopt vorige keer was mijn ei al op dag 13! ipv dag 17/18. Maar in ieder geval veel klus plezier! Liefs
he dames, nou hier flinke rode duivels gehad. Ik denk dat het vorige maand niet goed heeft doorgezet en daar heb ik nu de gevolgen van gehad. Ik begin dit keer maar weer met ovulatie testen.. het zal me benieuwen! Ik hoop dat ik volgende maand een leuk verjaardagkado krijg! ben in okt. jarig... hiihii!
@Petty; gelukkig gaat 't nu beter, want vandaag moet er geklust worden . Veel succes! @Jeldou; goh, da's echt balen.... Hopelijk dus idd een mooi verjaardagscadeautje. Hier nog steeds niet helemaal fit. Balen! Maar gelukkig nog een aantal dagen tot klusdagen . Hopelijk voel ik me dan helemaal toppie!
Voor mij is vandaag de 5e ronde van start gegaan, helaas. Gistermorgen had ik al een heel klein beetje bloedverlies, vervolgens helemaal niets meer en vanavond begonnen de toch echt rustig aan door te breken. De lijst wordt wel heel rood op deze manier, dus meiden laten we met z'n allen hard aan het klussen gaan en snel verandering in de kleur van de lijst aanbrengen
Ronde 4 --------------------------------- Kim85 18 aug: Jorntenfemmigje 17 aug: Ties 19 aug: Regi 20 aug: Jippeltje 21 aug: angeliquevugts Saartjuh 29 aug: Butterfly1 30 aug: Nina1983 31 aug: Ienieminnie 1 sept: Jeldou 7 sept: Wensje 8 sept: Sindy 16 sept: Lafo 16 sept: Petty 21 sept: YAYA1 21 sept: Ramona 22 sept: Sjarlottuh aantal : 10 (waarvan 1 mk ) aantal : 1 _________________ Kom op meiden meer roze willen we zien! Gelijk maar een ronde 5 aanmaken? Ronde 5 ---------------------- Kim85 Ties Regi Jippeltje angeliquevugts Saartjuh 17 Sept: Butterfly1 Nina1983 Ienieminnie Jeldou Zouden jullie zelf de datums erbij willen zetten? Hoe is het verder met iedereen? Liefs
whahaha, nou dat klussen is helemaal goed gekomen hoor! hahaha nu maar weer afwachten...pfff.... het gekke is, heb deze maand helemaal geen 1 dag pijnlijke tepels heb gehad, en dat had ik iedere maand, waardoor het leek dat ik dan rond mijn eisprong zat..deze maand dus niet, kan het eigenlijk zijn dat ik geen eisprong heb gehad en dus niet bevrucht kon worden?
Dat zou niet zo mooi zijn petty. Gebruik je geen ovulatietesten? Dan kun je je ei mooi opsporen. Liefss
ja nou dat heb ik dus een keer gebruikt, dat was al in de 2 maand dat we bezig waren, maar toen kon ik mooi geen 1 dag iets vinden...en heb dus heel erg spijt van dat ik dat destijds heb gedaan, want sinds die maand denk ik steeds dat ik niet vruchtbaar ben..................
Meid, niet druk maken hoor. Het komt heus goed. Mijn duimen draaien weer voor jullie. DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
ik hoop het.... hebben deze maand echt regelmatig geklust...en op mijn meest vruchtbare dag zelfs 2 keer....maar als ik dan geen ei heb gehad is dat echt balen...
Misschien kwamen die pijnlijke tepels ook wel door het ontpillen. Je weet maar nooit. Nou, kop op he. Het komt gewoon goed.
Inderdaad wel positief blijven denken he sommige mensen hebben hun ei juist heel laat dus wie weet is dat bij jou ook zo! Laat je koppie niet hangen en blijf ervoor gaan en vooral positief blijven! Ik duim ook voor je! Liefs
Nee hahaha. Ik heb ovulatietesten en die geen nog steed niet positief aan. Maar vorige keer was ik op dag 13 positief (ovulatietest) en zit nu op dag 11 dus moet nog ff wachten denk ik wel netjes om de dag hahahaha. Maar zodra ik meer weet hoor je het! Liefs
Nou wij mogen ook weer voor de vierde ronde Ben gister ongi geworden, bijna een week te vroeg. Heb nu een cyclus van 30 dagen gehad, de vorige was 35 en die daarvoor 34. Hoe kan ik nu in vredesnaam me vruchtbare dagen berekenen Pff rot cyclus ook altijd. Liefs Mariska
Code: [size=18][color=violet][b]Ronde 4[/b][/color] [/size] [color=red]Kim85 [/color] [color=violet]18 aug: Jorntenfemmigje [/color] [color=red]17 aug: Ties 19 aug: Regi 20 aug: Jippeltje 21 aug: angeliquevugts Saartjuh 29 aug: Butterfly1 30 aug: Nina1983 31 aug: Ienieminnie [/color] [color=red]1 sept: Jeldou [/color] 7 sept: Wensje 8 sept: Sindy 16 sept: Lafo 16 sept: Petty 21 sept: YAYA1 21 sept: Ramona 22 sept: Sjarlottuh aantal :( : 10 (waarvan 1 mk:cry: ) aantal :) : 1 _________________ Kom op meiden meer roze willen we zien! [size=18][b][color=violet]Ronde 5[/color][/b] [/size] Kim85 Ties Regi Jippeltje angeliquevugts Saartjuh 17 Sept: Butterfly1 Nina1983 26 sept: Ienieminnie Jeldou Dames, als jullie bovenstaand bericht kopiëren en je eigen datum invoeren, moet 't schema er mooi uitkomen te zien. Dus kopiëren, compleet met codes, plakken in reactie en eigen datum invoeren. Dan bericht verzenden. Hopelijk lukt 't Ik heb die van mij aangepast. Voel me overigens stukken beter, niet meer zo ziek... Fijn. Over een week is 't hier klustijd . Ronde 4 Kim85 18 aug: Jorntenfemmigje 17 aug: Ties 19 aug: Regi 20 aug: Jippeltje 21 aug: angeliquevugts Saartjuh 29 aug: Butterfly1 30 aug: Nina1983 31 aug: Ienieminnie 1 sept: Jeldou 7 sept: Wensje 8 sept: Sindy 16 sept: Lafo 16 sept: Petty 21 sept: YAYA1 21 sept: Ramona 22 sept: Sjarlottuh aantal : 10 (waarvan 1 mk ) aantal : 1 _________________ Kom op meiden meer roze willen we zien! Ronde 5 Kim85 Ties Regi Jippeltje angeliquevugts Saartjuh 17 Sept: Butterfly1 Nina1983 26 sept: Ienieminnie Jeldou