Helemaal mee eens Ienieminnie ! Djam misschien zijn ovulatietesten een oplossing zo kan je makkelijk je ei opsporen. Liefs
Heej meiden hallo...ik meld me hier maar weer. Ben vandaag ongi geworden......wel blij eigenlijk want ik had negatief getest van het weekend en was bang dat ik helemaal niet meer ongi werd! Ik zit nu dus ook in de vierde ronde......alleen wordt ik NIET GOED van mijn cyclus. Nu weer 35 dagen...poeff.....Zo duurt de volgende kans wel erg lang zeg! Mijn NOD (ik ga maar uit van mijn langste cyclus) is nu op 8 oktober pas........Valt me wel zwaar. Succes meiden en dat we in ronde 4 (voor sommige inmiddels ronde 5 las ik) zwanger mogen worden kuzz Nikkie
Ha Petty thankx! Ik zal proberen de lijst aan te passen met mijn oh zo zielige remi-achtige oktoberdatum erbij...snik snik Hoop dat er niks met de lijst misgaat......
Ronde 4 Kim85 18 aug: Jorntenfemmigje 17 aug: Ties 19 aug: Regi 20 aug: Jippeltje 21 aug: angeliquevugts Saartjuh 29 aug: Butterfly1 30 aug: Nina1983 31 aug: Ienieminnie 1 sept: Jeldou 7 sept: Wensje 8 sept: Sindy 16 sept: Lafo 16 sept: Petty 21 sept: YAYA1 21 sept: Ramona 22 sept: Sjarlottuh 8 okt: Nikkie80 aantal : 10 (waarvan 1 mk ) aantal : 1 _________________ Kom op meiden meer roze willen we zien! Ronde 5 Kim85 Ties Regi Jippeltje angeliquevugts Saartjuh 17 Sept: Butterfly1 Nina1983 26 sept: Ienieminnie Jeldou
@Nikkie 80... Balen zeg! Je kunt met de lijst niks verkeerd doen. Want dan kopiëren we die codes gewoon nog een keer .
Joehoeww het is gelukt! Fjoeiiw.. Ja ienieminie is wel balen dat ik zo lang moet wachten op mijn NOD, maar ook wel blij dat ik ngo ben geworden. Heb ik het gevoel dat ik weer een kans ga maken. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
@nikkie80, jammer meid maar we gaan gewoon op naar ronde 4 en dan hopelijk meer geluk voor ons allemaal
Heey hallo allemaal, Ja deze ronde is het voor ons allemaal raak, ik voel het haha! Positief denken, toch? Alleen zijn mijn cyclussen zoooo lang! Nu zit ik op 35 dagen en is mijn volgende NOD pas 8 oktober...zucht! Maar als het dan raak is....Yoehoe! Succes meiden!
Hoi Nikkie Kijk maar eens bij mijn cyclessen. Ik had ook eerst 36 toen 31-31 en nu 25 dus ik denk dat je lichaam ook nog moet wennen aan het feit dat je de pil niet meer slikt. Komt vast goed! Liefs
Hoihoi dames, hier meld ik me ook weer eens even! Nou ben nog niet op de vruchtbare dagen, maarrrr we zijn al los met het klussen! hihi Nou ik hoop dat we allemaal roze worden! mijn NOD is op 23 sept! Groetjessss
ha Butterfly1 ja id jouw cyclus is ook nog behoorlijk van de wap he! Toch balen he want dat weet je niet precies wanneer (en of) je ei hebt! Of doe jij aan temperaturen? Heey Jeldou ook hier! Ook druk an de klus, lees ik? Nooit vervelend toch hihi! Succes allemaal!
P.s. ik ben jaloers op jouw pendels haha, die heb ik namelijk geen. Ik heb me wel aangemeld maar ik krijg maar niemand snik snik Nu nog hopen dat ze uitkomen
Ja ja ben ik nog een keer..... Ik kan nergens info vinde over het SMEP-pen. Sperm meats egg programm. Ik snap er niks van. Wie kan mij uitleg geven....alle beetjes helpen!
hahaha dat had ik ook in het begin was ik de enige zo in sept...ik dacht huh zeg ik het nu wel goed, dat klopt niet! maar voor ik het wist was ik niet meer alleen..